ینی کسی پیدا میشه که این خاطره رو بخونه؟

حادثه در 100 متری قله بینالود (ارتفاع 3211 متر)



روز سه شنبه ( 25/3/89)  تیمی متشکل از 10 نفر (7 زن و 3 مرد ) از زاهدان در منطقه بینالود شروع به فعالیت می کنند که پس از صعود قله در حین برگشت دچار حادثه می شوند.

ادامه مطلب ...

یک میله 60 سانتی متمایل به راست از تو سینش زده بود بیرون


(بریم به گذشته حدود 2 سال پیش)

تو آسایشگاه بودم که زنگ نجات به صدا در اومد

تا جایی که یادمه حدود ساعت 17 بود سریع سوار ماشین شدیم

و حرکت

شما هم همراه من بیایین

ادامه مطلب ...

جستجو و نجات(S A R)


سلام

خسته نباشین؟

خدمتتون عرض کنم که دیروز اولین جلسه امداد تکمیلی امدادو نجات هلال احمر برگزار شد

دیروز از ساعت 16 الی 17:30 کلاس داشتم.

این دوره قرار شده مباحث اصول جستجو و نجات ، گزارش نویسی در حوادث ، ابزار شناسی(آشنایی با لوازم امداد و نجات در کوهستان ، چاه و قنوات ،حوادث جاده ای , آوار ) رو تدریس کنم که در مجموع 42 ساعتی میشه.

کلاس دیروز با 27 نفر اغاز شد و قرار شد مبحثی رو که دیروز تدریس کردیم ، اینجا ثبت کنم تا دوستان استفاده کنن.


ادامه مطلب ...

کاش هنوزم همه رو ۱۰ تا دوست داشتیم

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم 


اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم 

ادامه مطلب ...

مامانی دوست دارم

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد به مادرم که مهرش تا ابد در دلم جای دارد

کاغذ کوچولورو یک ماچ گنده کردیم و


سلام

خوب که هستین؟

خنده رو لباتون که خونه کرده بیرون نمیاد ماشاا.... 


نه عزیز ما حسود بخیل نیستیم 


الحمدالله

ادامه مطلب ...

به یک نفر منشی خانم جهت پاسخگویی تلفن نیازمندیم

سلام

خدمتتون عرض کنم که فردا امتحان برق داریم

همه چی روبراهه

فقط یک مشکل کوچیک هست

باید بگم که تو این ترم من فقط یک جلسه رفتم سر کلاس

همین

--------------

آها حدود یک هفته ای هم هست واسه دفترم(کانون تبلیغات) یه آگهی دادم با این موضوع:

به یک نفر منشی خانم جهت پاسخگویی تلفن نیازمندیم

زنگ میزنن شرایط کارو می پرسم

منم میگم:

شما فقط تلفن جواب میدین اونم وقتی که ما نباشیم

وقتی که باشم شما زحمت نکشین خودمون جواب میدیم .

دیروز هم یک خانم زنگ زد و شرایط و پرسید

مدرک تحصیلیشون لیسانس بود

ببینین چقدر بازار کار خرابه که یک لیسانسه میخواد بیاد منشی بشه

بگذریم

امتحان فردا از همه چی مهمتره