نظر خواهی در مورد هِدِر وبلاگم

سلام

خوبین؟

امروز نشستم و یه هِدِر فانتزی واسه وبلاگم طراحی کردم .

خوب یا بد شدنشو شما بگین؟

ممنونم


خواب آلودگی راننده ، خواب ابدی را به محمد 8 ساله هدیه داد


تو اسایشگاه مشغول استراحت کردن بودم

صدای اپراتور رو میشنوم که میگه

نجات اماده باشن

با خودم گفتم حتما حادثه ای اعلام شده   دارن استعلام میگیرم

ادامه مطلب ...

آقا این محکمه؟ از دو تا کارابین استفاده کنیم بهتر نیست؟

سلام

خدمتتون عرض کنم دیروز از ساعت 17 الی 19 واسه  25 نفر از امدادگران اقا(میانگین سنی 35- 17سال) هلال احمر کلاس امداد و نجات کوهستان (کارگاه ها و سیستم بالاکشی) داشتم .

هوا گرم بود . بردمشون تو سایه و کارگاه ها رو واسشون تشریح کردم.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از مهار چاه 24 نفت شهر - پیام معاون محترم وزیر نفت


مهندس جواد اوجی ، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران طی پیامی مهار آتش چاه 24 نفت شهر را به مقام معظم رهبری (زید عزه) ، ملت شهید پرور ایران ، رئیس محترم جمهوری ، وزیر محترم نفت و همه تلاشگران صنعت نفت و گاز کشور تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: مهار آتش چاه 24 نفت شهر ، چشم بد اندیشان و مستکبرین عالم را پر از خاک نمود .

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

ادامه مطلب ...

مزاحمت مار یا کرم خاکی نمی دونم شما بگین؟


با سلام

خدمتتون عرض کنم ساعت 22:30  بود که اپراتور اعلام کرد یک نفر تماس گرفته که تو وخونشون یک مار اومده ، و چون همسرشون حامله هستند خواستن که زود بریم

ادامه مطلب ...

آبتین پاشو آبتیییین پاشوووووووووووو تصادف

باور کنین اصلاً هیچی متوجه نمیشدم

ینی صدارو میشنیدم اما فک میکردم دارم خواب میبینم

بین خواب و بیداری بودم

چشامو باز میکنم ساعت 3:30 بامداد

ادامه مطلب ...

اینم یه جور شیطنته دیگه



سلام

خدمتتون عرض کنم که حدود 3 ساعت پیش ستاد فرماندهی اعلام میکنه که پدری همراه دختر کوچکش اومدن سازمان و از گیر کردن یک مهره بزرگ تو انگشت عزیزش گلایه داره

ادامه مطلب ...

مامانیش به پامون افتاده بود تا بچشو نجات بدیم


سلام

مثل همیشه ساعت 7:15 دقیقه وارد ایستگاه میشم و شروع به چک کردن تجهیزات میکنم

ساعت 8 چک کردن و تست لوازم تموم میشه میرم تو سالن میشیتم

بچه ها دارن صبحانه رو آماده می کنن

در همین حین اپراتور اعلام میکنه که بچه گربه ای داخل ناودان منزلی محبوس شده

ادامه مطلب ...

منم عمو اتش نشان اومدم پیشت عزیزم


حدود ساعت 15 امروز بود که تلفن 125 بصدا در اومد

پدری نگران از محبوس شدن کودکش خبر می داد

و صدای گریه فرزندش هم از پشت گوشی به خوبی شنیده میشد.

حرکت می کنیم

انتهای میلان یک نفرو میبینم که داره دست بلند میکنه

حرکت میکنیم به سمت انتهای کوچه

از ماشین پیاده میشم میرم جلو

پدری جوان و نگران و میبینم که از شدت استرس نمی دونه چی کار کنه 

ادامه مطلب ...

من تا 5 روز دیگه نمی تونم آپ کنم

سلام خوبین؟

خدارو شکر.

باید بگم که تا بیستم نیستم ینی تا 5 روز دیگه

دارم میرم شیراز دره نوردی به همراه یک تیم از اتش نشانان شیرازی

دره رغز (تصاویر دره رغز)



موفق باشین

آبتین