از اینکه در نبودم دفتر خاطراتم رو برگ میزنین سپاسگذارم

سلام

امروز کلی ظرف شستم
همینه دیگه نتیجه تنبلی
-----------
آها می خواستم بگم که تا اخر ماه نیستم
دارم میرم تهران
شرکت کوه ویسی (وارد کننده تجهیزات امداد و نجات،سنگنوردی،کوهنوردی)یه دوره کلاس واسه نماینده های فروشش تو منطقه اشون فشن قرار برگذار کنه
تو این کلاس قرار تجهیزاتی که وارد بازار فروش نشده بصورت کلاس تئوری و عملی معرفی بشن
ابزارهای جدید و جالبی باید باشن
من که خیلی مشتاقم ببینم چه ابزارهای جدیدی تولید شده و من بی خبرم ینی ما بی خبریم


جناب سلیمانی ملاحظه بفرمائید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بدون شرح

با سلام

خدمتتون عرض کنم که ازین به بعد در نظر دارم هر چند وقت یه بار یه پست با همین نام

بدون شرح ایجاد کنم

ادامه مطلب ...

تورو خدا بابامو نبرین ولش کنین


سلام علیکم

امروز واسه ما روز پر کاری بود ، اما خسته نشدم

آخه عاشق کارمم

ادامه مطلب ...

نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه رو (ایستگاه 5) رو اعزام می کنم


ساعت 20:44 تو ستاد فرماندهی نشسته بودم که تلفن به صدا دراومدو یکی از همشهریان خبر از واژگونیه خودرو سمند که دو نفر محبوس شدن رو میده

ادامه مطلب ...

آبتین الان دوستش میاد و یه خنجر میذاره بیخ گردنت و میگه:


با سلام

اول بگم که خستم

 از دیشب بجا یکی از همکارا اومدم سازمان الانم که شیفت خودمه  خاطرات یه اتش نشان

ادامه مطلب ...

من فقط بلدم حرف بزنم امضاء بلد نیستم (تصویری)

سلام علیکم

مثل همیشه صبح ساعت 7:15 دقیقه وارد سازمان میشم

لوازم خودرو نجات رو  ،که میشه گفت 320 قلم هست رو چک میکنم

ادامه مطلب ...

ارمنستان-ابان 87 - (تصویر)

سال 87 واسه گذروندم یه دوره کلاس امداد و نجات در شرایط سخت رفتم ارمنستان

تو لپ تاپم فقط همین یه عکس و داشتم بقیه عکسها تو سیستم هستش

از یه معبد بازدید داشتیم که متاسفانه اسم این معبد الان تو خاطرم نیس باید گزارش برنامه رو بخونم تا اسمش یادم بیاد.(ادامه مطلب )


ادامه مطلب ...

اگه همین الان بیان و بخوان ببرنت اون طرف چی کاره هستی؟



سلام

دیروز حدود ساعت 15 بود رفته بودم پیش دوستان

پیش همکارن عزیزی که عاشق آمدند و عاشق ماندند و عاشق رفتند

ادامه مطلب ...