آلکالوز تنفسی در کوهنوردی چیست؟


گاهی برخی از کوهنوردان سوال می کنند: چرا در ورزش کوهنوردی هنگامی که به قله صعود می کنیم دچار علائمی از ارتفاع زدگی نیستیم ولی هنگام فرود و برگشت به ارتفاع پایین دچار علائمی

ادامه مطلب ...

من همیشه از تدریس لذت می برم

سلام

همیشه شاد باشین

خدمتتون عرض کنم که جاتون خالی 26 الی 28 همین ماه

ادامه مطلب ...

بانک گیاهان دارویی

سلام

دانلود نکنی ضرر کردی ها . . .

کلمه عبور:firemanney.blogsky.com                                                       

بدون شرح

سلام

خدمتتون عرض کنم تصاویری که ملاحظه میفرمائین تمامش با گوشی مبارک گرفته شده واسه همینه که کیفیتش بَدَکی نیس/

ادامه مطلب ...

مانور سراسری زلزله 8 آذرماه در مدارس کشور / گزارش تصویری


این مانور سراسری به همت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و با همکاری سازمان مدیریت بحران وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما و جمعیت هلال احمر برگزار شد؛ که در آن حدود 130 هزار مدرسه و 13 میلیون دانش آموز مقاطع مختلف شرکت داشتند.خاطرات یک اتش نشان

ادامه مطلب ...

جوابی نمی شنوم یه کم نگران میشیم


ساعت 3/30 دقیقه بامداد مورخه 14-9-89

صدای تلفن ستاد فرماندهی بصدا در میاد و مادری نگران خبر از محبوس شدن دختر 9 ساله اش

ادامه مطلب ...

من که لذت بردم

وقت بخیر

امروز به اتفاق دوست عزیزم جناب عبدالله آبادی رفتیم پمپ بنزین و خودرو سوخت رو ok کردیم

تو مسیر ایستگاه بودیم که گوشی دوستمون زنگ می خوره . . . .

ادامه مطلب ...

باز هم بی تجربگی سرپرست ،در کوهستان حادثه آفرید . . . .


خطاب به سرپرستان:

کل گروه وابسته به شما است، به حدی که دست آخر، شما مسئول تفریح ، راحتی و ایمنی آنها هستید.

سلام

خدمتتون عرض کنم که

حتماً از تیتر پستی که ایجاد کردم یه چیزایی متوجه شدین

بله شرح ماجرا ازین قراره



ادامه مطلب ...

شما که جلستون خصوصیه واسه چی می گین منم بیام ها. . .

ورود آبتین به این جلسه تمام سری ممنونع اعلام شد


همین چهارشنبه تو دفتر هیئت کوهنوردی جلسه ی، آقا  آبتین

شما هم بیا


این جمله ای  بود که جناب ملانوروزی تو مغازه دوستم (اسماعیل) به من گفتن

امروز بعد از یک سال و اندی دوری از سنگنوردی بخاطر شکستگی زانوی چپم  رفتم سالن

یادش بخیر   او قدیما  

ادامه مطلب ...

تو رو خدا کمکش کنین

صبح بخیر

یادش بخیر اون قدیما

ادامه مطلب ...