الان هم ساری هستم(17:22)

سلام و خسته نباشین  

اما من خستم خیلی

دیروز ساعت 21 با قطار به سمت قائم شهر حرکت کردم 

ادامه مطلب ...

خاطره واسه نوشتن زیاد دارم اما زمان نه

سلام 

دارم میرم دانشگاه واسه تسویه 

تموم شد دیگه 

و کارشناسی(مدیریت عملیات امداد و نجات) شروعی لذت بخش برای من 

خاطره واسه نوشتن زیاد دارم اما زمان نه 

باید برم دانشگاه

وای کلی شاد بودیم

صبحتون بخیر

چه خبرا؟

اینجا که اول صبحی همه  مشغول . . . .

ادامه مطلب ...

ادرار درمانی

سلام بر راز عزیز و شما دوست گرامی


ادامه مطلب ...

جناب انتظاری ، پهلوان و دیگر دوستان دانلود بفرمائید

 

سلام

تو ایستگاه نشسته بودم که اپراتور صدا میزنه

ادامه مطلب ...

نیازهای تغذیه ای کوه پیمایان


تغییر شیوه های زندگی ، ماشینی شدن زندگی امروزی ،نبودن تحرک ، نداشتن برنامه ی ورزشی منظم حتی در ساده ترین شکل آن و کاهش میزان فعالیت بدنی باعث تجمع انرژی ، ازدیاد بافت چربی و

ادامه مطلب ...