کلی ترقه ترکوندیم

  

سلام و احترام  

چه خبرا ؟ 

دیشب و میگم 

چهارشنبه سوری رو میگم 

ادامه مطلب ...

توصیه و هشدارهای ایمنی برای چهارشنبه سوری ایمن

به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر شهروندان به ویژه خانواده‌ها توصیه می‌کند: 

(ادامه مطلب مراجعه فرمائید)

ادامه مطلب ...

کارشناسی مدیریت عملیات امدادونجات

سلام 

در رابطه با رشته قبولیم یه سری اطلاعات بدست آوردم 

با خودم گفتم اینجا ثبتشون کنم 

ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب ...

زمان میبره و من هم زمان نانی

سلام

خدمتتون عرض کنم که

آبتین هنو درگیر طرحاشه

ادامه مطلب ...

مزاحِمِ / یه پسرَست که دیوونه شده

سلام

ای بابا 

چه علیکی 

اعصاب ندارم بخدا 

واسه چی؟ 

ادامه مطلب ...

تولدت مبارک انجمن غارنوردی جونم

سلام

خدمتتون عرض کنم بالاخره انجمن غارنوردان ایران عزیز هم با تلاش دوستان OK شد

ادامه مطلب ...

تا فشار از رو پاش برداشته شد بخار خون زد تو صورتم (تصویری)


سلام


امروز ظهر هر کاری کردم خوابم نبرد

شب حدود ساعت 22 رفتم رو تخت دراز کشیدم

ادامه مطلب ...

مهمترین عناوین خاطراتی که ثبت می کنم:

 

 

 

من اومدم

سلام 

سلامی به گرمی یه لبخند    به گرمی یه نگاه

ادامه مطلب ...