اورژانس های چشم

سلام 

دیروز دوست خوبم ابوالفضل(اپراتور ستاد فرماندهی) سر شیفت نیومد 

از دوستان پرس وجو کردم

ادامه مطلب ...

الان میام میزنم پس کلت / پوست سرت رو . . . .

 

 سلام 

احوال شما ؟ 

چه خبرا؟ 

خب خدارو شکر

ادامه مطلب ...

نحوه عملکرد سنسور های گازسنج

با سلام و احترام

خدمتتون عرض کنم که دیروز تو ستاد فرماندهی نشسته بودم و 125 زنگ خورد

یه خانم پشت خط سلام  کردن و عذرخواهی از اینکه مزاحم شدند

ایشون یه سری اطلاعات در رابطه با نحوه عملکرد سنسور ها می خواستن

من یه خورده ایشون رو راهنمایی کردم

و از ایشون خواستم که اگه اطلاعات کاملتری  در رابطه با سنسورها می خوان امروز می تونن اینجا ینی تو دفترچه خاطراتم بخونن

آدرس وبلاگم رو گرفتن و الانم که امروز دیروز

اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه عملکرد سنسورها در ادامه مطلب. . .

ادامه مطلب ...

تمام کلاسها تشکیل شد


سلام و ارادت

خدمتتون عرض کنم که الان امل هستم


ادامه مطلب ...

بسوزه پدر عاشقی

 

 

سلام 

ای بابا  

خجالت نداره دیگه 

دستشو بگیر ببرش یه حلقه آس واسش انتخاب کن  

تا عشقت به این روز نیفته

ادامه مطلب ...

آبتین و کوله باری از خاطره

سلام 

سال نو    سال شادی  سال مهربونی   سال موفقییت   سال فول انرژی بودن  

 و   و و و و   کلی   وَیِ دیگه رو بهتون تبریک میگم 

ما که شاکریم

ادامه مطلب ...