آقا من ازین گربه ها می ترسم

 

 

با سلام 

خدمتتون عرض کنم که  

که   که    

یادم رفت چی می خواستم بگم  

آهان یادم اومد

ادامه مطلب ...

فقط با سرعت 110 تا برونین بیشتر از اون ینی مرگ(تصویری)

 

 

سلام 

امروز صبح ساعت 7:07 دقیقه وارد سازمان میشم 

میرم پیش بچه ها 

ادامه مطلب ...

فقط باید خیلی سریع طرح ها رو باید ببرم تهران و به ثبت برسونمشون

 

 

سلام 

خوبین؟ 

چه خبرا؟ 

من؟   خبر؟   شِکَر سلامتی دوستان

ادامه مطلب ...

آتش نشان منزل خود باشیم

 

 

با سلام واحترم 

آمل جای دوستان خالی    

بالاخره بعداز مدت های مدید اومدیم دانشگاه و  

تو کافی نشستم و گفتم بیام یه مطلب توپ واسه دوستان ثبت کنم 

یه مطلب کاربردی  یه مطلبی که با خوندنش  آتش نشان بشیم

ادامه مطلب ...

اگه واسه خشک کردن موهاتون از سشوار . ..

  سلام 

خوبین؟ 

شما واسه خشک کردن موهاتون از سشوار کمک می گیرین 

شما می دونین که سشوار ..  . 

نه دیگه اگه میخواین بیشتر بدونین دانلود بفرمائین 

 

                       

   

دریافت سند

منبع:آتش نشانی تهران

ویژگی های عینک آفتابی مناسب

برای شما که از عینک افتابی استفاده می کنید  

  

 

سلام 

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان حتما هر روزه شاهد فروش عینک های آفتابی  توسط دستفروشان در کنار خیابون شدید. 

من خودم خیلی ها رو دیدم که ازین دستفروشان خرید می کنن  

به نظر شما کارشون درسته؟ 

ادامه مطلب ...

بد نیس شما هم بدونین

رویدادهای ناگوار زادگاهم نیشابور



سلام

ادامه مطلب ...

تغذیه آتش نشانان

دریافت فایل = کلیک بر روی تصویر 

 

پ ن: تا شنبه هفته آینده نیستم / ینی هستما اما امل هستم 

پس هم هستم هم  نیستم

گزارش تصویری مانور امداد و نجات آتش نشانی نیشابور

 

 

در تاریخ 31 فروردین 1390 یک مانور امداد توسط تیم آتش نشانی نیشابور و آتش نشانی بینالود بصورت تمرینی، در کارخانه آرد سازی آسه آرد واقع در شهرک صنعتی بینالود، برگزار گردید که جمعی از آتش نشانان مشهد نیز در آن حضور داشتند. این مانور شامل حمل و بالا کشی مصدوم از روی سیلو و داخل سیلوی گندم بود که در چند مرحله انجام گردید و تا بعد از ظهر بطول انجامید. سرپرستی عملیات را آقای مهدی صادقی (مربی آتش نشانی و از مربیان سنگنوردی نیشابور) بعهده داشتند.

ادامه مطلب ...

اصول ایمنی در آشپزخانه

 

 

سلام و درود خدمت شما  

شمایی که مثل بنده با ظروف نشسته شده و خلاصه آشپزخونه سروکار دارین 

ادامه مطلب ...