بابا آبتین خودتو کشتی / نترسیدی؟

                                                                             (تصویر آرشیو)

سلام

در آسایشگاه باز میشه

آقای رضایی اپراتور سازمان وارد میشن و میگن:

ادامه مطلب ...

سمت راست یه خورده پایین


سلام

تا به امروز ثبت خاطراتم چقدر برایتان مفید و آموزنده بوده است؟

یه نظر سنجی واسه دفتر خاطراتم راه انداختم

کی ؟ کجا؟

همین الان دیگه

سمت راست رو یه نگاه بندازین

دیدین؟

خوشحال میشم تو این نظر سنجی شرکت کنین

و با نظراتتون کیفییت این دفتر خاطرات رو تقوییت بفرمائین.

با تشکر

آبتین

شیطون مامان / عزیز دلم / حالت خوبه و یه کوچولو هم دعواش کرده

سلام

این خاطره جالب و تصویریه

جالب که نه اخه یه موجودی واسه یه مدت زمانی دچار استرس و ترس بود

ازش ممنونم که با ما همکاری کرد و اروم بود

ادامه مطلب ...

واسه 5 دقیقه زود رسیدن(تصویری)


سلام

امیدورام که همیشه

اهسته برونین

ادامه مطلب ...

لیلا اسفندیاری (دانلود فیلم)


شیراز

سپیدان

غار انگره مینو

همایش غارنوردان ایران

اینجا بود که من افتخار آشنایی با اسطوره کوهنوردی ایران  خانم لیلا اسفندیاری رو داشتم

ادامه مطلب ...

خیلی خوبه که ادم زن و بچه ای داشته باشه

 

 

سلام 

خوبین؟ قبول باشه  

خدمت با سعادتتون عرض کنم که یه خانمی تماس میگیرن و  

با 125 تماس میگیرن بله  اعلام می کنن که شوهرشون

ادامه مطلب ...

خیلی دوست داشتم یه ضربه کوچیک زیر نوک انگشتام حس می کردم

  

 

 سلام 

روزه نمازاتون قبول  باشه بیشتر

خدمت گلتون عرض کنم که این خاطره برمی گرده به 24 بهمن - 1389

یادمه که بعد از ماموریت نوشتمش اما لپ تاپم مهلت نداد و خلاصه  آی سیش سوختو 

الانم با زور و بلا بالا میاد 

بیخیال   

می دونم خاطراتم طولانییه  اما مجبورم دیگه 

آخه قرار کتاب بشه

نمیتونم کوتاهشون کنم 

ممنونم از دوستانی که با صبرو حوصله میخونن  

خاطراتم رو میگم بابا  

ادامه مطلب ...

از تدریس تو دانشگاه تا واژگونی پراید

 

 

سلام

خدمتتون عرض کنم که تو دانشگاه مشغول تدریس بودم

روزهای پایانی ترم بود

آخر کلاس نکات مهم و امتحانی رو به دانشجویان گوش زد میکردم

ادامه مطلب ...