تو دلم گفتم: مارمولکه حاجی کروکودیل که نیس

سلام

عرض ارادت

خدمت دوستان گرام عرض کنم که حدود ساعت ۱۹ بود که بچه ها اومدن پایین(تو محوطه ایستگاه)




ادامه مطلب ...

باورتون نمیشه اگه بگم دستشو وارد حلقه می کنه (دانلود فیلم)

 

 

سلام 

احوال شما؟ 

اول کاری خدمتتون عرض کنم که فیلم نجات این بچه گربه رو واسه دانلود انتهای خاطره ام گذاشتم حتما دانلود کنین / و مطمئنم که واستون جالب و هیجانیه

آره دیگه

خوشبختانه یا بدبختانه  باید بگم خاطراتم فعلا رو نجات گربه داره می چرخه

ادامه مطلب ...

گزارش اکسپدیشن غارنوردی «سم»


                 راست به چپ:خانم خاندانی(کرمان) / خانم عدالتیان بهمراه همسرشان سعید هاشمی نژاد (مشهد) / آبتین


در تاریخ 31 مرداد الی 5 شهریور،  در یک اکسپدیشن غارنوردی با حضور 14 نفر از شهرهای تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سنندج، گرگان، همدان، کرمان و کشور لهستان، به سرپرستی علیرضا بلاغی در غار سم حضور داشتم که گزارش آن توسط آقای بلاغی ارائه می گردد...

ادامه مطلب ...

آقا خفش می کنین شما این زبون بسته رو


سلام

بله میدونم 

هنو به حال نیومدم واسه نوشتن  نمی دونم واسه چی حس و حال نوشتن ندارم

بی خیال الان که حسش هس می نویسم

ادامه مطلب ...

غار سُم


(تصویر مربوط به برنامه اکتشافی چاه سوم)

سلام

خوبین؟

ممنونم خسته نباشین

در حال کامل کردن گزارش برنامه هستم

کامل که شد با تصاویر خدمت میرسم

آبتین

یه دعا


خدایا به من قدرتی عطا فرما ، که  فقط در مقابل تو سر تعظیم فرود آورم نه بنده ی تو

آمین