جواب میده: قربونت بشم ننه / داغتو نبینم

نجات چاه


سلام

غرق خواب هستم که متوجه میشم یکی داره تکونم میده

ادامه مطلب ...

سلام به خانومای خونه(دانلود فیلم آموزشی)

شما بعنوان یه خانم  اگه تو خونه با همچین صحنه ای روبرو بشین چی کار می کنین ؟



ادامه مطلب ...

تشکر

سلام

احوال شما؟

چه می کنین؟ ایام به کام هست الحمدالله؟

یه مدت کوتاهی نبودم 

ینی بودم   اصفهان بودم

اولین المپیاد امدادگران کشور تو اصفهان برگزار شد

خلاصه اصفهون بودیم / گزارش کامل مسابقات رو تو پست های بدی ثبت می کنم

ممنونم از تمام عزیزانی که تو این مدت به آبتین لطف داشتنن و با نظرات زیباشون منو خوشحال کردند /  راستی ممنونم بابت تبریکات 7 مهر   

درس عبرت / ینی عبرت میشه؟ (آموزشی)


نام: Erin Mounsey
تاریخ وقوع آتش سوزی: بیست و ششم اکتبر 1999
سن ( در هنگام آتش سوزی): 26 سال
میزان سوختگی: بیش از 86%
پس از آتش سوزی خانه اش، وی دوماه در حالت کما بود و بیش از 40 عمل جراحی ر روی او انجام شد.
Erin می گوید:" لحظه ای بی احتیاطی، نتایج فاجعه باری را بدنبال خواهد داشت. من عملکرد شگفت انگیز اسپرینکلرها را می دانم و مطئنم که آنها می توانستند وضعیت کنونی مرا تغییر دهند."



نام: Princella Lee Bridges
تاریخ وقوع آتش سوزی:مارس 1992
میزان سوختگی: حدود 49%
او برای نجات دخترش که گرفتار حریق شد بود، دچار سوختگی شد.
او می گوید:" آیا می توان هزینه های ناچیز نصب سیستمهای اسپرینکلر را با بهای از دست دادن همسر و کار مورد علاقه مقایسه نمود؟"


در ادامه مطلب آبتین شما رو با اسپرینکلر آشنا میکنه


ادامه مطلب ...