غار یخ مراد


سلام

خسته نباشین

خدمت باسعادتتون عرض کنم که روز جمعه بعد از همایش زمین شناسی با دوستان انجمن غارنوردان رفتین غار  بازدید از غار یخ مراد

غاری بسیار زیبا و جذاب

جای همتون خالی

یسری عکس گرفتم که اینجا به اشتراک میذارم

اگه خوب نشده به بزرگیخودتون ببخشین

من عکاس نیستم

ادامه مطلب ...

الان فقط خودممو این جنازه و خدای خودم

تصویر آرشیو

سلام خوبین

اصلا حس نوشتن ندارم

اما می نویسم

ادامه مطلب ...

سایمون بروکس ، شراره غازی و آبتین

سفر سایمون بروکس و شراره غازی به ایران و نقشه برداری از غارهای خراسان


سایمون بروکس غارنورد برجسته انگلیسی بهمراه شراره غازی غارنورد ایرانی مقیم انگلیس روز یکشنبه 29 آبان وارد نیشابور شده و بهمراه جمعی از غارنوردان نیشابور دو برنامه غارنوردی را اجرا نمودند.


http://seacave.persiangig.com/image/simon.jpg

ادامه مطلب ...

میخواست راهم نده

سلام

اومدم دانشگاه

آمل

2 تا کنفرانس ارائه دادم

خوب بود

اساتید و بچه ها همه راضی بودن

بهداشت سوانح و امداد و نجات در حوادث چاه افتادگی

الانم تو کافی نت نشستم

ینی از بارون فرار کردم اودم اینجا

آب از سرو کولم میریزه

کافی نتی بنده خدا

هول کرده بود

میخواست منو راهم نده

---------------------------------------------------

پ ن : شنبه هم ایشاالله تهران ثبتش می کنم