مقاله ای بدون ذکر منبع

سلام

امروز حدود ساعت 18  رفتم بیرون از ایستگاه(جلو ایستگاه هوا خوری) که چشمم به نشریه شادیاخ (نشریه شهرداری وشورای شهر نیشابور) افتاد

معمولا پیگیر این نشریه هستم

ینی اگه جلو چشمم باشه

برمی دارمشو  میخونم

صفحات رو برگ میزنم

یه تصویری تو صفحه 3 ثبت شده در مورد

اتوبوس های تندرو(BRT)

مقاله ای که نصف صفحه رو گرفته

کنار مقاله سمت راست تصویر یکی از مسئولین شهرستان و در انتها نامشون همراه با سمت رو میبینم

ابرو بالا میندازمو میخونم

مقاله آشنابه نظر میاد

تونت یه سرچی میزنمو منبعشو پیدا میکنم

http://fa.wikipedia.org

تماس میگیرم با نشریه که چرا منبع مقاله رو ثبت نمی کنن

شماره خبرنگار نشریه و مسئول نشریه رو به من میدن

منم تماس میگیرم و می فرمایند

. ......

ولی خداییش باید منبع ذکر شه باید ذکر شه

۰۰۰ ۲۲۰ تومن ناقابل/ بردنشون

دقیقا همین مدل اما قرمز بودن بودن بودن ...


یه مجلسی رفتم چند روز پیش

کفشامودر آوردم 

بردم توخونه بنده خدا

مخفی کردم

اما بازم دزدیدن

من چه کارم عموووو

خدا ازش راضی باشه


                                     واسه من  رنگشون قرمز بود بود بود


پ ن: سلام خوبین؟


کنجکاو نشین

سلام

احوال شما؟

بله میدونم

خودم واسش رمز گذاشتم

پروژه یکی ازدوستامه

جانم؟

نه عزیز بدرد شما نمیخوره

                                                     



ولی میشه بگید بهتره در این مواقع آدما چیکار کنن؟!؟!؟(نمایش فیلم)

سلام

تو کامنتایی که دوستان لطف کرده بودن در رابطه با فیلم آموزشی ،

ادامه مطلب ...

سلام

اصلا حسو حال نوشتن ندارم

الان بچه ها رفتن حریق

ادامه مطلب ...