ولی میشه بگید بهتره در این مواقع آدما چیکار کنن؟!؟!؟(نمایش فیلم)

سلام

تو کامنتایی که دوستان لطف کرده بودن در رابطه با فیلم آموزشی ،

پست قبلی واسم گذاشته بودن دوستی(ندا) یه کامنت با این مزمون  واسم ثبت کرده بود.


------------------

سلام

خلاصه و مفید بود ممنون
ولی میشه بگید بهتره در این مواقع آدما چیکار کنن؟!؟!؟؟!

-------------------

این فیلمو در جواب ایشون ثبت کردم

میدونم واسه خیلی هاتون تکراریه اما مرور میشه مرور



نظرات 11 + ارسال نظر
داش مهدی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام آبتین جون
بهتره گذشته از این کارها همیشه یک کپسول پودر و گاز تو خونه باشه.
من توی خونه یک کپسول 12 کیلویی پودر و گاز و یک کپسول 6 کیلویی گاز انیدرید کربنیکco2 دارم همیشه بموقع شارژشون میکنم اون هم توسط سازمان آتیش نشانی. تا به حال 3 مورد اتش سوزی خودرو و یک مورد ْاتش سوزی ناشی از برق رو اطفا کرده ام.
دیگه واسه خودم یه پا آتیش نشون شدم.
زت زیاد

سلام
بجا اون 12 کیلویی بهتره 2 تا 6 کیلویی داشته باشی عزیز
اینطوری بهتره

داش مهدی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام آبتین جون
چرا کپسول 2 تا 6 کیلویی بهتره؟ ازچه نظر ؟ ممنونم.

سلام
اینشو خودت فکرکن

حسن سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.farhad-mehrad.mihanblog.com/

تلاش برای بیرون آوردن سر گیر کرده یک کودک بازیگوش چینی از لای دو در شیشه ای یک هتل :
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up1/68503252964969723880.jpg

سلام
ممنونم

sayeh سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
فکر کنم منظور جهت استفاده و حمل آسان تر بوده؛آخه اینطوری وزن کمتری دارن و راحت تر حمل می شه...
همینطور می تونین از کپسول ها در دو نقطه ی مختلف منزل استفاده کنین...
فضولی کردم

سلام ای فضول
شوخی کردما
دقیقا اینجا جای فضولی بود
وقتش بود
ممنونم

sayeh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

خواهش می کنم

sayeh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

خواهش می کنم

sayeh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

شنیدن این که امروز سالروز میلاد لیلا اسفندیاری بوده
غمگینم کرد...
یادش جاودان

داش مهدی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام آبتین جون
کپسول ۱۲ کیلویی که خیلی سنگین نیست من ۱۳۰ کیلو وزن دارم و قد من ۱۹۵ سانته و ۱۴ سال که جودو کار میکنم همراه با بدنسازی پس برام خیلی سبکه ولی از این میترسم که مبادا پودر داخل کپسول کلوخه بشه و کپسول عمل نکنه.پس باید یه ۱۲ کیلوی دیگه هم بخرم.البته من کاره اصلیم مهندسی برق قدرته و خیلی آتیش سوزی توی کارخونه ها رو دیدم و اطفا هم کردم.تجربه برام ثابت کرده که در مواقع آتش سوزی تابلو برق های برق دار که امکان سزیع برای قطع برق وجود نداره بهترین وسیله پودر و گازه نه co2. راستی من از مارک پیشرو استفاده میکنم بنظرتون خوبه؟ یعنی بیخطره.در مورد فشار داخل کپسول در مواقع گرما که باعث ازدیاد بار داخل کپسول میشه چه باید کرد؟

همه که مثل شما قهرمان نیستن عزیزم
پودرو گاز بهتره؟
کجا نوشته؟
دور از منبع حرارتی باشن

ندا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://gnat.blogfa.com/


سلام .
مرسی بابت جواب دوست عزیز
امیدوارم موفق باشی

دااااش ممد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام آقای محترم
خیلی نامردیا
بابا من فقط چند روز اینجا سر نزدم دیگه نظراتم رو جواب نمیدی؟ بابا داشتم از مشهد بر می گشتم که گفتم دارم میرم مشکل یه بنده خدایی رو حل کنم، تازه الان از دست مشکل اون بنده خدا خلاص شدم، پیر شدم به جان تو. اون وقت شما قهر میکنی؟!!!!!!!

قهر واسه چی عزیزم؟

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام، حالا که توافق حاصل شده، کار اصلی‌ شروع می‌‌شود. دیپلماسی در خارج از کشور و ساختن کشور در داخل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد