برگزاری دوره امداد و نجات کوهستان/تصویری

سلام

خدا روشکر که خوبین

تصاویری رو که می بینین مربوط به برگزاری دوره امداد و نجات کوهستان در 3 هفته گذشته مربوط به خواهران امدادگر

 خراسان رضویست.






















نظرات 11 + ارسال نظر
فرنوش چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

سلاااااااااام........

جالب بود...عجب هوایی هم داشته،اولش آفتابی بوده آخرش برفی و مه آلود......

سلام ممنونم

امدادگر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام خدارا شکر که ما امداد جاده ایم و این کوهنوردی ها رو نداریم

سلام
امدادگر باید آ4 فرانسه باشه
باید به تمام تکنیک های نجات تسلط داشته باشه

ناشناس پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
خسته نباشید.کارتون واقعا عالی بود
خیلی خوبه که خانوما هم بتونن این چیزارو یاد بگیرن
خدارو شکر برای یبار هم که شده بعضی از عقاید جلوی آموزش به خانومارو نگرفته!!!!!!!!!!!!

سلام
هیچ فرقی بین جنس زن و مرد وجود نداره
این تفاوت ها اختلاف ها و فاصله ها ساخته خودمان است

فقط من! جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

چقدر جالبه که خانما هم با وجود ضعف طبیعی فیزیکی و موانع فرهنگی - اجتماعیشون باز هم این رشته سراسر ریسک رو انتخاب کردن.

سلام
همه با هم برابرن
و هیچ ضعفی وجود نداره

فقط من! جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

موافقم هر دو جنس زن و مرد در حقوق انسانی با هم برابرن... هرچند باید تفاوتهای ظاهری و فیزیکی اونها رو رعایت کرد.
خنده داره اگر از یه خانم انتظار داشته باشیم بره مثل کارگرای ساختمونی آجر و بلوک و ... با فرغون حمل کنه
شاید از عهده اش بربیاد که میاد ولی به سرعت دچار فرسودگی میشه


باشه

محمد از شیراز سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام دوست گل خودم آبتین محب عزیز منطقه تمرین طبیعت یه مقدار آشناست منطقه ای که تئوری میگی کاملا آشناست د.
به ما هم یه سری بزنی خوش حال میشیم . بای

سلام
خدمت میرسم عزیزم

دااااش ممد جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام اقا خوشگله.....
اولا که جواب این بنده خدا {فقط من} رو خیلی بد دادی باشه یعنی چی عزیزم خوب راست میگه دیگه گلم فقط یه ذره لحنش بد بود.
از همین اول بگم من با این قضیه موافقم که تو بعضی از عملیات ها واقعا وجود زنان لازمه ولی دوست دارم یه چیزایی رو هم یاتون بندازم مخصوصا شما اقا سجاد که میگی هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود نداره البته من نمیخوام بگم مرد ها بالاتر و بهترند یا اینکه زن ها ضعیف و محقرند. ******هر کسی جای خودش رو داره البته زن و مرد هیچ تفاوتی از نظر ارزش با هم ندارند ******
تا حالا دقت کردی چرا همیشه مرد ها میرن خواستگاری؟
چرا همیشه میگن مرد سراسر نیاز و زن سراسر نازه؟
چرا همیشه اول مرد ها عاشق میشن؟
خلاف حیثیت زن است که بدنبال مرد برود وبرای زن قابل تحمل نیست که از مردی خواستگاری کند وجواب رد بشنود ودنبال دیگری برود ولی برای مرد قابل تحمل است.
فیلسوف آمریکائی ویلیام جیمز:حیاوخودداری ظریفانه زن غریزه نیست.دختران حوا درطول تاریخ فهمیدند احترامشان به این است که به دنبال مردان نروند وخود را از دسترس آنها دور کنند وابن را به فرزندان خود یاد دادند.
این موضوع تنها اختصاص به انسانها ندارد بلکه حیوانات هم همینطورند.
عده ای میگویند چرا قانون مدنی لحنی به خود گرفته که مرد را خریدار زن نشان میدهد؟1)این مربوط به قانون مدنی نیست مربوط به قانون آفرینش است.2)مگر هر خریداری از نوع مالکیت اشیاء است؟(مثلا دانشجوخریدار علم است)
نهایت هنر زن این است که میتواند مرد را در هر مقام و وضعی به سوی خود بکشاند.
و یه نکته خیلی مهم: تفاوت های زن و مرد از نظر قدرت جسمانی کاملا از نظر پزشکی اثبات شده و اگه حرف من رو قبول نداری یه نگاهی به کتاب آناتومی بدن بندازی یا با یک دکتر (فرقی نمیکنه دکتر چی باشه فقط تخصص پزشکی داشته باشه) صحبت کنی کاملا متوجه این تفاوت ها میشی اما باز هم میگم من یه ادم یه دنده نیستم و این تفاوت ها رو هم کلی میدونم یعنی ممکنه بعضی از زن ها در اثر کار و ورزش از خیلی از مرد ها هم با قدرت تر باشند ولی در شرایط یکسان برای هر دو طرف این طور نیست و همیشه زن ها با ظرافت تر هستن.
امیدوارم قانع شده باشی که بالاخره یه تفاوت هایی بین مرد و زن وجود داره البته باز هم میگم من این تفاوت ها رو مایه ی افتخار و برتری مرد ها نمیدونم ولی بالاخره وجود داره و اگه وجود نداشت خلقت زن و مرد با هم، بی معنا میشد و فقط خلقت یکیشون کافی بود!!!!!!!!!!!
مرد و زن آفریده شده اند تا با هم به *ما* تبدیل شوند و به تکامل برسند.

سلام
هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد

دااااش ممد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

دلم می خواد خفت کنم من این همه حرف زدم که آخرش اینو بگی.
اگه اهل کتاب خوندنی کتاب نظام حقوق زن در اسلام رو بخون (شهید مطهری)

همه با هم برابرند

سعید پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام
شما هلال احمری هستید یا آتش نشان؟
در کدام استان؟

سلام
من آتش نشانی هستم که به امداد گر بودنم افتخار می کنم

مهسا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

داااااااااااااش محمد چقد تو خوب صحبت مییکنی عزیزم
گفتنیهارو گفتی و خوب هم گفتی
خوشحالم بابت این طرز فکرت
اگه مردای دیگه هم مث تو فک میکردن دنیا گلستون میشد
بالخره نمردیم و یه مرد متفاوت دیدیم آفلیییییییییییییییییییین

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

خوشبحالشون مربی خوبی مثل شما داشتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد