معجزه

سلام

امیدورام سال نو 

سال 1391  رو با خوبی وشادی شرو  کرده باشین

واز خداوند متعال سالی  پربار،پر از موفقیت، پر از خنده و شادی

و سالی ایمن رو  واسه همتون خواستارم.

تصاویری رو واستون گذاشتم مربوط میشه به

زمانی که من امدادگر هلال احمر بودم

تصاویر حادثه ای که واقعا  معجزه بود

پچه های امداد ازین صحنه ها زیاد دیدن.

همه خوب و سالم بودن

فقط یه خانم رو بخاطر مشکل آسمش اعزام کردیم







نظرات 10 + ارسال نظر
کهکشان سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام آبتین خان

خیلی قابل توجه بود

گر نگهدار من آن است که من می دانم/شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

سلام
بله
بلهههههه

فقط من! سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
احتمالا با این همه حوادثی که دیدین و می بینین هرکدومتون یه " آقای مواظب باشید " شده باشین.
طفلکی خانواده هاتون ... فکر کنم از همه لذتهای قانون شکنی و خلاف عقل رفتار کردن بی بهره بمونن
فقط خدا می دونه چه باحاله وقتی نوشته حداکثر سرعت 80 و بعد شما 120 برونی
بخاطر " آلودگی پیامی" معذرت

سلام.
مواظب باش
اختیاردارین آلودگی چیه بابا

پرنده ی گولو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://thegooloobird.blogfa.com/

سلام آتش نشان آبتین.
روزت بخیر و سال نو مبارک.
امیدوارم حالت خیلی خوب باشه و ازت خیلی خیلی خیلی بخاطر پیغام هات متشکرم.همه شون رو بلند بلند برای مهمون ها و خانوده ام می خوندم و همه کلی تعجب کرده بوند و براشون جالب بود که یه نفر انقده به فکر هست که مسائل ایمنی رو برای بقیه ارسال میکنه.
در ضمن من دوره امداد و نجات و کمک های اولیه رو دیده ام و حداقل توی پیغام اخری که اده بودی شرمنده ات نشدم.ولی دو سه ماه قبل دوستم رو فرستادم رفت و بهش یه دونه از این جلیقه های خوشگل آتش نشان داوطلب هم دادند.

سلام
خواهش می کنم
وظیفست
خوشحالم که تا به امروز مفید بودن

فائزه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://like-u.blogfa.com

من وقتی رسیدم سر صحنه این شکلی شدم
دقیقا مثل شما

سحرجاویدی +منصوره شفیعی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

سلام
نگران نباشین بابا
بخیر گذشته

امدادگر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام سال نو شما مبارک،آقا آبتین یک سوال کسی بیرون از ماشینم پرت شده بود؟

سلام
نوروز مبارک
نه عزیزم

فرنوش پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلاااااااااام........
وای چه وحشتناک...
مطمئنم اگه یه پراید یا بقول خودتون یه تابوت بود کسی از توش زنده در نمی اومد...هر چند عمر دست خداست

نازنین پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

چیزی بالاتر از معجزه

سلام
بله
کمربند بسته بودن

امدادگر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

امروز رفتم سر چادر از طرف واحد داوطلبان، بعداز5روز که ما سر چادر بودیم و هر روز یک یا دو مصدوم داشتیم امروز رفتم می گم آقا امکانات نداریم،بیارین می گه:وظیفه شما نیست!!!منم چادرو گذاشتم و اومدم

سلام
ناراحت نباشین
شما وظیفتون رو انجام دادین.
یه کیف کمک های اولیه باید تو چادر های هلال باشه

دااااش ممد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد