X
تبلیغات
رایتل
text

بازدید : مرتبه
تاریخ : پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391

سلام

خوبین شما؟

نوروز مبارکا

چه خبرا؟

شرمندم بابت اون کلیپ میدونم خیلی ها اذیت شدن از دیدنش

خیلی ها گفته بودن آبتین  روز اول عیدی باید گل و بلبل بذاری نه ازین چیزا

ولی خوب  به نظر من لازمه

لازمه که شما ببینی و درس بگیری

از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است

با بهاری شدن هوا والیبال بازی کردن ماهم شرو شده

حدود ساعت 15:30 بود

گرم بازی بودیم که یهو  زنگ نجات بصدا درمیاد

درب اشیانه باز و  سریع از ایستگاه خارج می شیم

اپراتور خبر از محبوس شدگی درآسانسور رومیده

تو حوادث آسانسور معمولا فرد  گرفتار شده ترس از سقوط و کمبود اکسیژن رو داره

(نوسان برق شهری و اضافه بار شایع ترین علل محبوس شدگی  در حوادث آسانسور حساب هستند)

لوازم مورد نیاز روبر میداریم

یه نفر داره دس تکون میده

مشخصه استرس داره ونگران

از خودرو پیاده میشیم

میرم جلو

سلام میکنم

یه آقا مرتب و اتو کشیده

میان جلو میگن:

سلام آقا آبتین خوبین شما؟

سال نومبارک باشه

تو هلال احمر دوره امداد  شما مربی من بودین.

راستش اصلا نشناختمشون

ازشون میخوام که ما رو راهنمایی کنن

میریم بالا  از پله ها :)

کابین آسانسور بین طبقه 1 و 2 متوقف شده بود

رسول طبقه 1 با کلید درب(آسانسور) منتظر می مونه

من هم به اتفاق جناب آرمین و دوستمون میریم بالا

ینی جایی که موتور آسانسور نصب شده(پشت بام)

وارد اتاقکی که موتور کشنده قرار داره میشیم.

یه لامپ می بینم که متاسفانه روشن نمی شه

اینجا هم تاریکه

برق اصلی رو قطع می  کنم

آسانسور از مدار خارج میشه

به رسول که جلو درب آسانسور طبقه اول ایستاده اعلام میکنم

که جریان برق قطع شده

رسول هم در رو باز میکنه و می بینه که کابین نیم متر بالاتر از سطح طبقه قرار داره

سیستم آسانسور رو تبدیل به سیستم دستی می کنم

اما یه جای کار میلنگه

اهرمی که باعث جدا شدن ترمز ها میشه خیلی سفته

اولین باریه که با چنین صحنه ای روبرو می شم

تلاش میکنم اما نمی شه

عرقم دراومد بخدا

بنده خداهم ایستاده نگاه میکنه

استرس داره

سوال میکنه آقا  کابین سقوط نمیکنه؟

آقا آبتین خفه نمی شن

آقای آرمین میرن یه چراغ قوه بیارن

تو این فاصله زمانش کلی واسش  توضیح دادم

که توکابین فن داره  هوا تهویه میشه

کابین و از مدار خارج  کردیم 

الان سیستم ترمز کار افتاده

عمل کرده  امکان نداره سقوط کنه و ازین حرفا

آقای آرمین میان

ازین ایشون میخوام که دستگیره رها سازی ترمز ها رو بکشین

تا ترمز آزاد شده

ترمز به سختی آزاد میشه و منم فلکه رو  می چرخونم تا کابین بیاد

پایین تا جایی که دقیقا مماس کف قرار بگیره.

رسول اعلام می کنه که کابین رو تخلیه کرده.

و  نصاب آسانسور واسه رفع عیب داره میاد.

ازدوستمون سوال می کنم ظرفیت آسانسور چند نفره؟

جواب میده: 4 نفر

 اما آقا آبتین  نصابش چند وقت قبل اومد و ظرفییتشو برد بالا

4 نفرو تبدیل به 6 نفر کرد

الان ظرفیتش 6نفره

با خنده گفتم: حالا مثلا سیستم رو عوض کرده و

وزنه های تعادل رو زیاد کرده

کابین چی؟ ابعادشو تغییر داده نداده دیگه

حالا 6 نفر تو یه کابین 4 نفره باید روهم سوار شن.

و مطمئن باشین که سیستم از پایه واسه 4 نفر بوده نه 6 نفر

و اگر سیستم مدار و کابل ها تعویض نشده باشه که بسیار خطرناکه

رسول اطلاعات اولیه واسه گزارش رو میگیره و برمیگردیم ایستگاه

-----------------------

راننده: رسول صدیقی

مامور نجات :  جناب آرمین (معاونتعملیات)  و آبتین

مدت عملیات:15دقیقه

تاریخ عملیات:1391.../..../    (هفته گذشته بود باید از تو لیست در بیار مثبت کنم)

------------------------

پ ن :همیشه طبق ظرفیت مجاز سوار بر آسانسور شین/ شیطنت بی شیطنت


------------------------------------------------------------------------

من و جناب آرمین تو موتورخونه بودیم و رسول هم جلو درب کابین

تصویر رو نگاه  میکنیم و با سیستمش آشنا می شیممممممممممم








طبقه بندی:
ارسال توسط آبتین
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
blogskin

ابزار وبمستر

عکس

دانلود

قالب وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

Online User