رونوشت: یه دل



سلام

ممنونم

هی بدی نیستیم

شما چطورین؟

در ادامه مطلب یه متن از وبلاگ یه دوست واستون ثبت کردم

دوستی که مدتهاست مثل شما  دفتر خاطراتم رو برگ میزنه

بخونیم و مراقب باشیم

دوستون دارم


ادامه مطلب ...

یک روز در شاهرود


سلام

حالتون خوبه؟

بله کم پهنا شدیم

آدم بعضی وقت ها برای رسیدن به آرامش یسری کارا میکنه

منم ایستگاهم رو عوض کردم

و کلی حال می کنم

ادامه مطلب ...

خانمه میگه: آقا میدونین دیشب شب جمعه بوده


از دانشگاه میام بیرون  امروز جمعس

ساعت 12 ونیم میشه

ادامه مطلب ...

معرفی سایت سازمانمون

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور



سلام

سایت جدید و بسیار زیبای سازمانمون بالاخره بالا اومد

روتصویر کلیک کنین و حالشو ببرین

تشکر ویژه ای دارم از جناب  سلیمان روابط عمومی سازمان و دوست عزیزم جناب گنجعلی بابت طراحی سایتی متفاوت

خسه نباشین

راسی حال شما؟  خوبین؟

بچه که بودیم فکر می کردیم دانشگاه جای باحالی باید باشه

سلام

شادمان هستین و شکرستان

آملم

بله اومدم دانشگاه (صلوات)

ادامه مطلب ...