یک روز در شاهرود


سلام

حالتون خوبه؟

بله کم پهنا شدیم

آدم بعضی وقت ها برای رسیدن به آرامش یسری کارا میکنه

منم ایستگاهم رو عوض کردم

و کلی حال می کنم

جاتون خالی

یه روز جمعه با دوستانمون تو شاهرود هماهنگ شدیم واسه یه کلاس

یه تمرین

high line


یه فرند جانانه که کار گذاشتیم واسه کارگاه



تو این تصویر هم آبتین در نقطه مقابل دوستان با بیسیم با دوستان در ارتباط بودم






نظرات 14 + ارسال نظر
کهکشان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
خوشحالم خوبین و ایستگاه جدید آرامش بخش تره.


به امید پهنای بیشتر!! :)))

یا علی

سلام
ممنونم
علی یارت جوون

یه سوپرمارکتی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://supermarket.blogfa.com/

چه کلاسای سختی دارین خدا بهتون رحم کنه

سلام
سخت نه
علاقه باشه حله عزیزم

زجاجی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام
یه بنده خدا می گفت آرامش دست نیافتنی است.
چه جوریاست که همه توی عکس ها کلاه ایمنی و تجهیزات دارن اما شما بدون هیچ تجهیزاتی نشستین دارین نگاه می کنین؟؟

سلام
سلام منو به بنده خدا برسونین
بگین آبتین به آرامش رسیده
--------------------------------
من هارنس دارم فقط کلاه نه
ممنونم بابت تذکر
دیگه تکرار نمیشه

فرنوش چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........

" آرامش نبود جدال نیست
آرامش تجربه ی حضور خداست "

معلومه کلاس پرباری بوده و کلی چیز یاد گرفتن ...
خدا قوت

سلام
بعععععععععععله

fireman(ه) چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

مارو هم ازین دوره اها ببر مهندسسسسسسسس!!!!

بروی چشم
شما هر موقع وقت داشتین خبرم کنین

کیمیا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

منم تیرول می خوام!!!!!
تا حالا فرصت نشده ولی خیلی دوست دارم یه بار تجربه ش کنم.

سلام
تیرول؟
آدرس بدین واستون بفرستیم
شوخی کردم
بسمه الله

امدادگر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام امروز رفتم ایستگاه آتش نشانی شهر مون وارد دفتر شدم دیدم هیچ کس نیست رفتم وارد پارکینگ ماشین ها شدم دیدم یکی از پرسنل با دمپایی و پاچه های بالا زده داره کفی یکی از ماشین ها رو می شوره یا الله گفتم و وارد شدم رو به من کرد و گفت امرتون؟گفتم اومدم برای ثبت نام دوره ی آتش نشانی،گفت:میخای از همین الآن شروع کنی؟منم مونده بودم چی بگم!!!!گفتم آره بعد با خنده ای بلند به من گفت اول بیا این ماشینو بشور تا بعد!!!!خیلی حال کردم

sayeh چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام
احوالات شما؟!

امیدوارم این تغییر و تحول براتون خوب باشه.
پایگاه رو موقتاً عوض کردید یا....

سلام
فوق العادس

محمد جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام چطوری
من که خوبم تو رو نمنم والا آخ این عکسا رو دیدم دلم آتیش گرفت میدونی چند وقته دست به سنگ نشدم درضمن عجب جای با حالی هست . چه فرند نویی داری در ضمن ما که نفهمیدیم میخواستی کلاس بذاری بگی ما بیسیم داری بعد هم پهنات دو برابر شده

ما نوکریم به مولا

دااااش ممد دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

سلاااااااااااااااااام آقا آبتین گل گلاب
آرامش خیلی چیز زیبا و قشنگیه امیدوارم همیشه در آرامش باشی و بدون دغدغه و سرشار از عشق
راستی ایستگاهت رو عوض کردی کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام لوتی
ممنونم همچنین

کوهدخت سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://koohdokht.blogfa.com

چقدر تجهیزات؟؟!!!!!!!!!وضعتون خوبه هااااااااا ما دانشجوها همش با وسیله قرضی می ریم کار می کنیم تازه اگه با خودشون ببرنمون!

مهدیه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

سلااااام
وای من اون روز ابشار بودم و گروهتونو دیدم.. اصلا فکر نمیکردم شما اونجا باشی.. وگرنه میومدم یک خسته نباشی بهت میگفتم یک ایس پک هم مهمونت میکردم

سلام
ممنونم
شانس نداریم ما
باشه سری بد

سونیا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://soniarock.blogfa.com

درووود
عالیه

سپاس

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ق.ظ

چه ارامشی دارید اما باید جالب و مهیج باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد