یکی که می دونه نظرش ثبت نمی شه ...



سلام

حالتون؟

اطاقتون رو موکت کردین؟

احوال شما؟

ممنونم

هی بدی نیستیم

بله

یه خورده درگیرم

کمتر می نویستم

بزودی سرم خلوت میشه 

 متن زیر رو بخونین

یه دوست واسم ثبت کرده

اسمشون رو؟

نه نمیدونم

بجا اسمشون نوشته بودن

یکی که می دونه نظرش ثبت نمی شه ...

 و این هم متن نظرشون

اینجا همه باید دکتر مهندس باشن که جوابشونو بدی ؟؟؟؟؟؟ تو وقتی واسه ثبت کردن یه نظر، آدما رو گزینش می کنی و بینشون فرق می ذاری واسه نجات جون آدما هم همین قدر بد و خوب می کنی ؟؟؟


خدمت این دوست عزیزم که اسمشون رو نمیدونم باید بگم

که نه اینطوری نیس

این مدت دائم تو رفت و آمدم

آمل نیشابور

نیشابور آمل

فکرش روبکنین تو سه هفته 6 روز نیشابورم

باور کنین حس و حال نوشتن ندارم

اصلا حس نِت موجود نیس

دوست عزیزم که اسمتون رو نمیدونم

عزیزم بجز نظر شما حدود 20تا نظر دیگه هم ثبت نشده

گزینشی اصلا در کار نیس

همه دوستای منین

دوستتون دارم

و تا الان تمام نظرات رو ثبت کردم

حتی نظر دوستایی که لطف کردن و توهین کردن

راسی یه نکته

واسه نجات جون آدما خدایی بد و خوب نمی کنم دیگه

نگین

دکتر مهندس واسه من نداره که

همه یه جورن

برابر

بازم منو ببخشین

عذرخواهم اگه باعث دلخوریتون شدم


------------------------

پ ن : هنو از آمل نرسیده امروز دارم میرم آمل

میخواستم انصراف بدم نذاشتن

نظرات 21 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://bakhyr.blogsky.com

سلام. ملت رو کامنتاشون حسّاسن دیگه! این عکس خودتونه بالای وبلاگ؟

سلام محسن جان
ممنونم
بله خودمم

داش مهدی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام آبتین جووووووووووووووون عزیزم
همچنین بر این دوست عزیزی که نامشون رو نمیدونم
من فقط یک توصیه دارم برای خودم و شما و همه
تا میتوانید صبور و مهربان باشید که راز موفقیت انسان در این دو عمل نهفته است.

سلام داش مهدی خوبی عزیز؟
کجایی رفیق؟

sayeh سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
احوال شما؟!خوبین
انصراف!!!
شما...
عمراً بهش فکر نکنین.
همیشه شاد و پیروز باشین

سعی میکنم ردش کنم

میلاد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام، میشه توضیح بدی که مراحل استخدام آتش نشانی چطوریه؟ خیلی علاقه دارم، ممنون میشم اگه راهنمایی کنی

سلام
میشه بعد از امتحانات توضیح بدم؟
خیلی درگیرم

دااااش ممد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

به به به سلااااااااااام آقا آبتین گل، چه عجب!!! میدونم سرت خیلی شلوغه نمی خواستم نظر بدم و مزاحمت بشم ولی دیدم نمیشه، بی معرفتیه
راستی ما نه "حالمون" رو موکت کردیم نه اطاقمون رو شما هم نکنیا این چیزا چیه به مردم میگی، بابا این موکت ها همش پلاستیکه و دو تا ضرر داره: 1.باعث ایجاد الکتریسیته ساکن در بدن میشه 2.راه رفتن رو این موکت ها باعث ترک خوردن پاشنه ی پا میشه
راستش منم یکی دو بار می خواستم بهت بگم چرا نظر ها رو نمیذاری ولی گفتم بنده خدا حتما کار داره مثل ما بی کار که نیست.
این جوری شما گفته بودی ایستگاهت رو عوض کردی که به آرامش برسی، ولی این طور که من میبینم از آرامش خبری نیست فقط سرت یه ذره خلوت تر شده ولی به نظر من در اوج شلوغی هم میشه آروم بود فقط کافیه بخوای، برای آرامش داشتن نیاز نیست حتما کنار رودخونه نشست و به صدای شرشر آب و آواز پرنده ها گوش داد. همین که آدم احساس خوش بختی کنه یعنی آرامش...
مثلا نمی خواستم نظر بدم تازه انقدر حرف زدم وای به حال اینکه ......
همین الان بلند شو برو یه قرص ژلوفن بخور تا سرت از درد نترکیده

حامد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://asghari102.blogfa.com/

سلام در جواب این آقا که این پیام رو داده باید بگم که من که با آقا آبتین هم خونه ای در آمل بودم جواب پیام منو نداده شما که جای خود دارید؟

حامد نگو زشته

فرنوش پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........
به این میگن قضاوت عجولانه.
به این میگن یک طرفه به قاضی رفتن..
به این میگن ؟؟؟

به این میگن چی؟

حسن ف جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://pdg.parsiblog.com

سلام بر شما.
چرا انصراف؟
امیدوارم دلیلش سختی ها(درس،رفت و آمد و ...) نباشه.چون شما اهل سختی هستین...

غزل یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

امتحاناااااااس
بدجوووووووور محتاج دعااااااا

همچنین

پرنده ی گولو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://thegooloobird.blogfa.com/

روزت مبارک آبتین.
سایه ی خوشبختی بر سرت مدام باد

آرش سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام آقا آبتین.
ببخشید ، ولی میخواستم بگم اگه میشه این حرفتونو اصلاح کنین :
"و تا الان تمام نظرات رو ثبت کردم" .!!!
نمیخواستم چیزی نگم ولی واقعا برام زور داره .!!!
منو یادته ؟ همون آرش هستم : ***"آرش"***
فکر کردی من دیگه به وبلاگت سر نمیزنم ولی از همون پست (گزارش زمین لرزه 29/10/1390،شمال خاوری نیشابور) که نظر من فقط واسه اینکه شاید یه ذره رنگ و بوی سیاسی میداد ، ثبتش نکردی ، همیشه همه ی پست هاتو کامل خوندم و همه ی نظر های دوستان رو هم دیدم . با اینکه من اون نظرم رو طی چند مرحله با عناوین مختلف و زمان های مختلف فرستادم ولی ثبت نشد . البته دلیلش معلومه . از اون به بعد هم دیگه پیام کوتاه های ایمنی برام نفرستادی.
قضیه این دوستمون هم که نظرشو ثبت نکردی حتما یه چیزی تو همین مایه هاست دیگه. یا ازش خوشت نمیاد یا .......... .!!!!!!!
به هر حال ، اشکال نداره داداش. مهم نیست.
فقط خواستم بگم ما اینقدرا هم بی معرفت نیستیم.
ببخشید که مزاحمتون شدم. قربانت.
بای.
***"آرش"***

سلام ارش جان
حافظه منم مثل حافظه خودت دقیق و خوب کار می کنه
عزیزم دیدگاهت برام قابل احترامه
آرش مطمئنی که نظرت ثبت شد؟
من تمام نظرات رو ثبت کرم
باور کن
آرش گفتی که ازش خوشم نیومده
از کی آرش؟ چه دلیلی داره که من خوشم نیاد.
آرش جان بخدا اینجا تمام نظرات ثبت شده الا نظراتی که دوستان انتهای دیدگاهشون نوشتن خصوصی ثبتش نکن
منم ثبت نکردم
در رابطه با اس ام اس هم باید بگم
تو این یه ماه اخیر یکی دو بار بیشتر اس ام اسی واسه دوستان ارسال نشده
درگیرم درگیره درسو مشق
امیدورام درکم کنی
همین الان رسیدم امل
فردا هم دارم برمیگردم
حس و حال واسم نمونده
حس و حال نت اومدن و نوشتن
در ضمن ایستگاه جدید هم نت ندارم
به جز نظر شما 30 تا نظر تائید نشده دارم که تا شنبه وقت نمی کنم تائیدشون کنم
دوست دارم
آبتین

سیما پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.laleye-tabdar.blogfa.com

سلام اقای آبتین
من باز هم به وبلاگتون سر زدم و برعکس همیشه که آروم می اومدم مطالب رو می خوندم و نظر نمی دادم این بار می خوام یه چیزی براتون بنویسم ...
راستش رو بخواید به نظرم یه جورایی حق با این دوستمونه ... منم اوایل که با وبلاگتون آشنا شدم چندین بار نظر دادم ولی هیچ کدوم از نظراتم تایید نشد ... فکر کنم اولین نظری که دادم رو مطلب پسر بچه ای بود که ... ایمان ... من عادت دارم هر مطلبی رو تو هر وبلاگی می خونم نظرات راجع به اون مطلب رو هم می خونم ... چند باری که اومدم به وبلاگتون سر زدم می دیدم نظرات دوستایی که بعد از من اومده بودن و راجع به اون مطلب نظر داده بودن ثبت شده بود ولی نظر من نه ... یکی 2 بار بعد از اون هم نظر دادم ولی وقتی دیدم ثبت نمی شه منم دیگه نظری ننوشتم ... ولی همچنان می اومدم و مطالبتون رو می خوندم ... خوب شاید این یه جور احترام به خواننده ها باشه که نظرشون ثبت بشه ... شاید این دوستمون انتظار پاسخی از طرف شما داشتن ...

سلام
ممنونم از اینکه نوشتین
قبلا هم گفته بودم کلی نظر تائید نشده دارم و نظر سرکار خانم هم جزوشونه

عسل بانو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://golbanoojan.blogfa.com

خب راست میگه دیگه یعنی چی درس دارم ؟ اگه وبلاگ درست کردین باید به وظائفتون عمل کنین ...من دارم به شوخی مینویسم آبتین جان . نمیدونم کاش صدامون ضبط و ثبت میشد که ببینی دارممیخوندم و مینویسم ولی خدائیش آدم دلخور میشه وقتی چند بار نظر میگذاره و ثبت نمی کنی . البته حرفم رو پس می گیرم . چار دیواری و اختیاری . هر کسی هر کاری دلش میخواد میتونه توی وبلاگش بکنه . به شرطی که توهین به کسی نباشه .

سلام
جدی گفتی عسل بانو؟
درسو بی خیالشم دیگه؟
اها الان خوندم که شوخی کردین
عسل بانو من نظر ثبت نمی کنم
نگو زشته
کاش صدات ضبط میشد اخه مطمئن نیسم داری می خونی
4دیواری اختیاری

معصومه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
وقت تون بخیر
آتش نشان داوطلبم
شجاعت و شهامت ولطافت روح و مهربونی قلبتون رو که درکنار هم هستند تحسین می کنم
....

نگارنده سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://30youngwoman.blogsky.com/

خب این کار برای شما هرچی نداشته باشه، صبر و تحمل بهتون میده و اینکه واقعاً بین آدم ها فرق نذارین ..این رو مطمئنم ....

خدا قوت

ممنونم
مرسی

سیما سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.rose-solitary.blogfa.com

سلام وقتتون به خیر خوب هستید ؟ اومدم آدرس جدید وبلاگم رو براتون بذارم ... همین !! شاد باشید

سلام
ممنونم
مزاحم میشم

آرش سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

بله ، مطمئنم که نظرم ثبت نشد.!!!
خصوصی هم نفرستادم.
حالا اشکال نداره ، منم قصدم ناراحت کردن یا چیز دیگه ای نبود. فقط میخواستم اطلاع بدم.
به هر حال ببخشید که مزاحم شدم.
همیشه موفـق باشی.
منم دوست دارم.
بای.
***"آرش"***

آرش جان
شما مزاحم بی نقطه ای عزیزم
بارم میگم هیچ دلیلی واسه دروغ گفتن وجود نداره
من نظری اگه از سمت شما بوده رو + نظرات دیگه همیشه ثبت کردم

نیلوفر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

سلام آبتین.. خوبی؟
بعضی ها چه نظراتی واسه مطلب دکتر و بیمارستان امام رضا گذاشتن! یعنی ملت کلا همه چی رو به یه چشم میبینن!
ویروس دکتر رو کشته و دکتر باید ویروس میکشته و ازین حرفها!
امشب انرزی های منفی حمله کردنا! یه رزیدنتی هم اومده کلی چرت بار من کرده! من قاط زدم!اما تو بزرگواری و عذر خواستی اما من اشتباهی نکردم که ازش عذر بخوام! زدم حالش رو گرفتم!!
مراقب خودت باش

سلام
ممنونم
خودت را ناراحت نکن
صبر صبر

یک خواننده خاموش سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

بابا کشتی ما رو از بس هی اومدیم چیزی نبود هی اومدیم چیزی نبود
ایران یکی از کشورهایی است بیشترین میزان حوادث را داره اما هیچ مطلب جدیدی از شما ثبت نمیشه
یعنی تو منطقه عملیاتی شما در این یکماه اخیر هیچ موردی نداشتین و مگس میپرونین؟

خواننده خاموش سلام
عذرخواهم درگیر درسو کتابم
مورد زیاد بوده
اما موارد درسی بیشتر بوده
بروی چشم بعد از امتحانات جبران میشه

محمد پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

یه موقع آپ نکنیا چشم می خوری جواب تلفن که نکیدی

محمد جان شرمندم بخدا
جبران می کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

hI FIRE Man

hi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد