آره عزیزم 5056 دیگه از آبتین نیس نزنگ


سلام

خوبی؟

ینی چی؟

آها باشه؟

حدود یه هفته بیشتر میشه

بعد از کلاس حدود ساعت 10 تو اموزش هلال احمر نشستم

گوشی از دستم جدا میشه و سنگه زمین رو میبوسه

گوشی رو برمیدارم

آنتن نیس

پریده

اولش فک کردم گوشی آسیب دیده اما با چند بار تست کردن سیم

متوجه شدم ایراد از سیمه نه گوشی

خلاصه امروز تنبلی رو گذاشتم کنار و رفتم پیگیر شدم

دفتر مخابراتی:

سلام خانم وقت بخیر

عذرخواهم مزاحمتون شدم

سیم کارتم ایراد پیدا کرده

خانمه:سیم کارتتون رو لطف کنین

یه سری کد از رو سیم وارد سیستم میکنه و در نهایت میگه:

آقا سیم کارت به نام خودتونه؟

نه هنو به نام نزدم.

سیم کارت از طرف مالک سوخته شده و مجددا صادر شده

من:مجددا صادر شده؟

بله

حرکت میکنم به سمت اون آقاهه که سیمو خریدیم ازش


مغازه اجاره داده میشود

وا ینی چی؟کجا رفته این بنده خدا

از مغازه کناری سوال میکنم

جواب:

آقا بنده  خدا 300 میلیون کم آورده جم کرد رفت

بدشرکتی که بهش سیم کارت میداده رفته شکایت کرده

چون می فروخته پولشو نمی داده به شرکت

مخابرات تمام سیم کارت هایی که به نام نبوده رو سوزونده و مجددا واسه شرکت صادر کرده

هیچی دیگه.

اصلا ارزش نداره برم دنبالش

آره عزیزم 5056 دیگه از آبتین نیس نزنگ

اما از اونجا که خدا منو خیلی دوس داره

سیم کارت قدیمیم رو رو گوشی گذاشتم

یه طرفس

بله بدهیشو پرداخت نکردم

زیاد نیس

80 تومن ناقابل

بگذریم

صورتحساب گرفتم

خانمه گفت:

مبلغ بدهی شما 49000 ریال میباشد

آره دیگه

باید پرداخت کنم راه بیفته

خدا با صابران است

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد شیراز چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://nanga.blogfa.com

یلام پس حالا از کجا پیدات کنیم عزیزم راستی منم دارم فایر من میشم هووووووووووورااا هووووورا

سلام محمد جان
خوشحالم خوشحال

فرنوش پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلااام ...
پس از قدیم درست گفتن : " کار امروز را به فردا مسپار "
وگرنه الان صاحب 5056 بودین.

سلام
قدیمی ها همیشه درست گفتن

داش مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام داداش. مثل اون کفشا ، این سیم کارت رو هم لوتی خورش کن
تن و بدنت سلامت باشه
این موزیک رو داشته باش
http://s3.picofile.com/file/7449379351/Tiesto_Young_Lions_GD_Specefic.mp3.html

سلام دادا
نفست گرم

دااااش ممد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام
خوشم میاد هرچی بلای عجیب قریبه سر خودت میاد
وا خب چرا ناراحت میشی، میاد دیگه، اصلا به من چه، خب نمیاد، خوبه؟

محمد شیراز دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://nanga.blogfa.com

ای بابا برا این خوشحالی که دیگه من نمیتونم پیدات کنم خوب میگفتی مزاحم نمیشدم نمیخوای new tel رو به من بدی تا دست به دامن بچه ها شم یکی مث وحید قتح آبادی و سعید هاشمی اینا

سلام محمد جان
خوبی؟ این چه حرفیه واست می فرستم

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

خدا با صابران است به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد