هر کار کردم پوله کرایه رو ازم نگرفت


سلام

حاله شما؟

الکی نگو میدونم که  موکتش نکردین.


تو تاکسی  تو فریدون کنار تو تاکسی

رفیقم هم کنارمه

این رفیقم خیلی شاد و پرانرژیه

همیشه بهش گفتم خوشبحالت از اینکه اینقدر شادی

همیشه گفتم که ای کاش منم مثل تو اینقدر انرژی داشتیم

بسه زیاد تعریفشو کردم بینیم داره بزرگ میشه

از راننده سوال می کنم:

آقا شرمنده سازمان آتش نشانی اینجا  سوئیت داره؟

واسه همکارا

آخه ما خودمون سوئیت داریم

واسه مهمونامون

واسه همکارایی که از شهرایه دیگه میان نیشابور

بنده خدا منو از تو آینه نگا میکنه ومیگه:

نه آقا اینجا سوئیت ندارن

مگه شما آتش نشانین؟

آره من آتش نشانم

بنده کلی راهنمایی کرد ما رو

یه جورایی حس کردم واسش انگار جالب بود

از اینکه گفته بودم آتش نشانم

هر کار کردم پوله کرایه رو ازم نگرفت

----------------

پ ن : واسم جالب بود   یه برخورد جدید با آدم بواسطه حرفش تجربه جدیدی بود

پ ن : وقتی راننده پوله کرایه رو ازم نگرفت فک کردم خوابم

میخواستم یه مشت بکوبم به بینی رفیقم تا از خواب پاشم

اما تا چِشَم به بینی براقش افتاد نور چشمو زد

متوجه شدم بیدارم

نظرات 11 + ارسال نظر
کهکشان پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
خوبین؟
دم شما و اون راننده گرم!

می گم شما چقدر از خودتون مایه میذارینا! واسه بیدار شدن از دماغ یکی دیگه بهره برداری می کنین؟!!

سلام کهکشان
دماغ خوبه دیگه.

داش مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

ایوالله لوتی بوده طرف.
من بخاطر آتش نشونی که جانشو برای نجات جان مردم بخطر میندازه حاضرم جونم رو تقدیم کنم.

محبت داری داش مهدی
خرابتیم

ناشناس:) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

خدا خفت نکنه آبتین
راست میگه من این رفیقشو میشناسم خیلی بچه باحالیه ،خیلی گله

ببخشید شما؟

ناشناس:) یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

پاکشوما

حسین محمدی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ق.ظ http://neyshabur115.blogfa.com

سلام موفق باشین مرسی که بهمون سر زدین از طرف ما ۱۱۵ ها به همکاران آتش نشانمنون سلام برسون

سلام جناب محمدی
ممنونم
حتما بزرگی میرسونیم آقا

مانلی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
ببخشید منظورتون از موکت کردن چیه؟؟

سلام
موکت یه چیزی تو مایه های فرشه
حالتو موکت نکردی تا حالا
جان قالی ....
خوبه

دااااش ممد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام
گدا، پول درشت تر نبود عکسش رو بذاری؟؟؟
ناراحت نشیا، شوخی کردم
قربون تو پسر گل، تعجب نکن، یهو دچار گولگی احساسات شدم

دااااش ممد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

راستی یادم بپرسم، آفتاب از کدوم طرف در اومده شما دوباره انقدر فعال شدی؟ جای بسی تعجب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از اول فعال بودم

sayeh دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام
احوالات شما خوبین!؟
شما از اولش فعال بودین اما یادتون رفته
یه جایی هست که دیگه خیلی وقته که بهش سر نزدیناااا...

سلام
ممنونم
امدادگران ایران همیشه و همه جا تو ذهنمه
امدادگر دات کام بهترین سایته

sayeh شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
ایام به کام
بله شما همیشه لطف دارین
می دونم مشغله ی همه مون زیاد شده
یه مدت نبودین دلمون براتون تنگ شده بود.

سلام
محبت دارین
حتما میام تالار امدادگران ایران
خدمت میرسم

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

چه خوبه ادم اتش نشان باشه اونم یک اتش نشان فعال و خوش قلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد