تو دیگه بزرگ شدی از تو گذشته دیووونه


سلام

دیشب  رفیقم یه اس داد

به این شرح:

این کدُ ؟؟؟؟؟؟ بفرس به ؟؟؟؟؟ آهنگ پیشوازه

قشنگه

اس دادم این چیه؟کی میخونه؟ خوبه؟

جواب داد:قشنگه من دوس دارم

اس دادم: باشه سلیقت خوبه قبلا ثابت کردی

(خدا خفت نکنه با  این سلیقت)

خلاصه من کدُ ارسال کردم

که یه اس اومد واسم با این مضمون که :

آهنگ پیشوار " السون و ولسون با کد ؟؟؟؟ برای شما منظور گردید

تا این اسو خوندم چشام روگوشی میخ شد

السون و ولسون

من؟ آهنگ پیشواز من شد؟

به رفیقم اس دادم

مرسی بابت انتخاب آهنگت السون و ولسون بود

جواب داد:آره قشنگه من دوسش دارم

بد اس داد:آبتین ممنونم بابت اعتمادی که به من کردی

منم اس دادم: رفیقمی نباید اعتماد کنم

بد میدونین چی اس داد:

با کمال پر رویی گفت:

این اون آهنگی نیس کهمن دوسش دارم

فک کردم اونه

همون السون و ولسون که با نادون بودن

حیف شد دیگه گول نمی خوره

امروز صبح ینی همین 4 دقیقه پیش(10:20) مسعود زنگ زد گفت:

احمق  این چه اهنگییه واسه گوشیت گذاشتی

تو دیگه بزرگ شدی از تو گذاشته دیووونه

منم گفتم: زشته؟ به این قشنگی ملت زنگ بزنن حالشو ببرن

------------

پ ن : مرسی تو خوبی؟

نظرات 11 + ارسال نظر
ناشناس:) جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

رفیقتو ببوس با این سلیقش

آره بخدا
اینقد بوسش میکنم که باد کنه

sayeh شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

وای السون و ولسون
نه بابا بچه کجا بود!!!
خوب کاری کردین،ولی فکر کنم دیگه زنگ خوراتون بیشتر بشه ها

سلام
چه میشه کرد

سجاد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://salimisajjad.blogfa.com

سلام
شما هم خیلی خوب طبیعی کردی ها . . .
حالا شمارتو بده زنگ بزنیم آهنگشو گوش کنیم البته به شرطی که جواب ندی

دختر نارنج و ترنج شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://toranjbanoo.com

آخی............ نه اتفاقا خیلی هم قشنگه! به نظر من که اصلا هم عیب نیست... یکی از دوستای من آهنگ پیشوازش کلاه قرمزیه من هربار زنگ می زنم تا گوشی رو برداره کللی لبخند میاد روی لبم... این که بهتره که.................

نباید اینطوری راه برم

فرنوش شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........
وای السون و ولسون
یادش بخیر...چ زود دوران کودکی گذشت.

وچه زود مویمان هم سفید میشود و حکم کفن بر خودش میگیرد

فقط من! یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/


عجب دوست باحالی دارین!
حالا کدش رو میگفتیم مام دوستامونو سورپرایز کنیم...

جدی؟

sayeh دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ


وچه زود مویمان هم سفید میشود و حکم کفن بر خودش میگیرد
----------------------------------------------------------------------
این حرفا عیبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما و این حرفا؟!..........

سحرجاویدی +منصوره شفیعی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

سلام .اتفاقا این کارا یه وقتایی برای زنده کردن کودک درون لازمه

دااااش ممد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

و چقدر دیر میفهمیم که زندگی همان روز هایی بود که زود سپری شدنشان را ارزو میکردیم....

نیلوفر چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

من عاشق این السون ولسون بودم!اما نه برای آهنگ پیشواز!

پیشوازشم خوبه دکتر
امتحان کنین شما
مشتری میشین

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

السون و و لسون زیاد به نادون اعتماد کردن اخرشم باهاش دوست شدند تو بچگی چه چیزهای خوبی بهمون یاد دادن حیف که بزرگ شدیم و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد