بدون شرح


پ ن : گاهی اوقات حیوونا تو عملیات ازناجیشون تشکر می کنن اما ادما ، آدمای گرفتار تو حوادث ناجیشون رو زیر  ف ح ش میگیرن و خانوادشون با چماق میکوبن تو سرش

من تجربه کردم 



نظرات 10 + ارسال نظر
فرنوش پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com

سلاااااااااام........
دیگه حرفی برا گفتن باقی نمی مونه

کهکشان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
عکس خیلی جالب بود

تحلیل شما از موضوع چیه؟ چون خودتون در بطن ماجرا بودین و تجربه کردین، چرا انسان ها با چماق از ناجی شون پذیرایی می کنن؟ و ایا متوجه نیستند که ناجی قصد نجاتشون رو داشته؟ مشکل از کجاست بنظرتون؟ شخصیت افراد؟ جو و شرایط خاص؟ یا چیز دیگه؟

شخصیت ابعاد حادثه
ایناهمه تاثیر گذارن

fireman(ه) پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام ابتین جان.
نمیخوام با این نظرم حق رو بدم به ادمایی که جای تشکر ناسزا میگن. اما این روهم در نظر بگیر که تو اون شرایط سخت هیچکس نمیتونه اون افراد رو درک کنه.اونا تحت فشار روحی خیلی زیادی هستن و تو اون شرایط تسلط داشتن بر اعصاب کار حضرت فیله.اما این نجاتگرا هستن که میتوننن با طرز رفتارشون لااقل از فوران خشم و ناراحتی مردم اسیب دیده بکاهن.
پ.ن : هیشکی که قدر زحمات نجاتگرا رو ندونه اون بالایی میدونه.پس خوشحال باش عزیز.

بله
درستمی فرمائین
حق با شماس

داش مهدی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام آبتین جون عزیز
خوب از قدیم گفتند از کوزه آن تراود که در او بود.
این گربه که روی دوش جناب آتش نشونه خیلی شبیه گربه عزیز من -آقا میکائیل- هستش.الآن حدود 3 ساله که با ما و البته در پارکینگ زندگی میکنه.در ضمن عاشقه چی توزه.
مهم اینه که قدر کار شما رو مردم دیگه بفهمند و من مطمئن هستم که در جامعه ما آدم فهیم کم نیستش.در ضمن پیامبر اکرم میفرمایند:
هر کس مسلمانی را از خطر سیل و آتش و زلزله و.. نجات دهذ خداوند بهشت را بر او واجب میکند.
رو راست بگم خیلی به شما حسودیم میشه؟! چون حتما میری به بهشت.

فقط من! جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

واقعا؟!
عکس این رفتارو از مردم گرفتار در حوادث انتظار داشتم!
اما سپاسگذاری حیوونارو تجربه کردم
.......
راز عبارت " سلام بر من " شما چیه؟

سلام بر من
اشتباه فک کدی
تجربه لذت بخشی بوده می دونم

ناشناس:) یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام
این پیشیه چه نازه
ملت اعصاب ندارن ،تو خودشو ناراحن نکن آبتین

خودش ناراحن میشه
به من چه

احمد یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://ahmadhajivand.blogfa.com

گل گغتی واقعا همینطوریه .

محبوبه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام > بخاطر همین است که مردم دارند به حیوانات رجوع میکنند و از انسان ها گریزان شده اند.

دااااش ممد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام، خوبی شما؟
گذر از منزل لیلی که خطر هاست در او § شرط اول قدم ان است که مجنون باشی
بالاخره اینم شرط این کاره، باید بعضی وقتا خودتو برای چوب و چماق اماده کنی، خصوصیاتی که تو این شغل هست بیشتر از هر خطر و چوب و چماقی برای من ارزش داره.
امیدوارم این فرهنگ بین مردم ما جا بیفته که آتش نشانا قصد نجات جونشو دارن نه کشتنشون.

آستین خالی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://shahide313.blogfa.com

سلام کاملا درسته گاهی اوقات حیوانات از انسانها ادبشان بیشتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد