اول ایمنی بعد رفتن به ماموریت




یه حادثه

2 تا مامور

که یکی ایمنه و یکی نه

فکر می کنین علتش چی می تونه باشه؟

ابراز همدردی


دوست و همکار عزیزم

یوسفی مهربان

بقول خودتون

داداشه  گلم


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادربزرگ مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.


پ ن: یوسفی عزیز کارمند آتشنشانی ساری هستن

رهاسازی

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/WyM4e/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="270" width="480" ></iframe>

 

پ ن: رهاسازی ازداخل خودرو

قسمتی از مانور 7مهر امسال


 پ ن 1:کاری ازدوس عزیزم یونس شریعتمداری 

 که با چیدن تصاویر این فیلم کوتاه رو خلق کرده

یونس خلق کردنت تو  ستون فقراتم

هر چی زور زدم نتونستم بلندش کنم


سلام خوبین شما؟

خاطره ای بهیاد ماندنی در 7 مهر ماه روز آتش نشان

ادامه مطلب ...

7 مهر ماه روز آتش نشان



از پس اجساد سوخته،


           خانه های ویران و مردم خاکستر نشین


  تنها یک لبخند که زنده بودن و آرامش را بشارت دهد،


                                                 برای ما کافی است.


 بوی آب و آتش می دهیم و


                  اضطراب لحظه ای را در جدال با مرگ لمس کرده ایم.


سوگند من گواه معتبر عشقم به مردم است


و آن چه نشانی از زندگی دهد:


«به پیشگاه خدای بزرگ و عدالت اجتماعی سوگند یاد می کنم


تا پای جان بدون


 در نظر گرفتن نژاد و مذهب از جان و مال مردم حفاظت و حراست نمایم.»



خودشو از خجالت یه گوشه جمع می کنه

سلام

حالت ؟ احوالت؟

خوبی؟

بعدازظهره و من تو آشیانه ایستگاه

قاسم آقا میاد و حسین رو صدا میزنه

حسین   حسین

ادامه مطلب ...

بدون شرح






پ ن :ینی اون روز قشنگه میاد که وقتی رو یه تصویر/رو یه لینک کلیک کنیم این بالاییه رو نبینیم؟