سیستم عوض شد.


سلام

خوبین شما؟

چه خبرا؟

خدمتتون عرض کنم که همیشه قبل از شروع کلاس

مطالبی روکه قرار بود تدریس کنم ، بصورت پاورپوینت

اماده میکردمو ارائه میدادم

حین تدریس متوجه شدم که بچه ها بیشتر حواسشون به نوشتن مطالبه

به بچه ها گفتم بذارین مطالب من تموم شه بدشرو به نوشتن کنین

امروز بود که بچه ها گفتن اینطوری زمان رو از دست میدیم

منم گفتم ، تا به  اینجا مطالب رو بصورت پی دی اف

واستون میارم

ازینجا به بد من تدریسم  رو میکنم و هر جاکه حس کردین مطالب مهمه  نکته بردارین

دیگه پاورپویینتی در کار نیس

لپ تاپمو جمع کردمو شرو به تدریس کردن

سیستم تدریس عوض شد.

نظرات 7 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

این ترم یه استادی داریم، کل جزوشو برامون گذاشته بود انتشارات که فتوکپی بگیریم. فقط نصف صفحه اسلایده، بقیه صفحه سفیده.... گفته هر وقت نکته ای خاص هست که می خواین بنویسین، اون پایینا جا هست........ خیلی خوبه هااااااااااا..... از همه درسام بیشتر یاد گرفتم!
------------------------------------------------------------------------------
در ضمن چرا اینقدر من بدبخت طفلکی مظلوم رو اذیت می کنین آیا؟!!! چه جوری دلتون میاد؟

tahere maskani پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

khaste nabashin ostad,tadrisetoon kheili aliye,moafagh bashin

سلام لطف دارین

فقط من! پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

اگه خیالشون راحت شه که مطالب به صورت آماده بهشون میرسه که دیگه...

که دیگه .......
سلام

مصطفی یک آتش نشان پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://mostafa125.javanblog.com

سلام آبتین جون به نظرم پاورپوینت خیلی بهتره....من که حوصله نوشتن ندارم.....سال پیش اونقدر نوشتیم که....به هر حال راحت شدیم

سلام مصطفی جان
خوشحالم که راحتی

خبرنگار جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشید

راستش من به شخصه دوس دارم سر کلاس فقط گوش بدم در نتیجه از اساتیدی که پاور مطلب رو به صورت پی دی اف در اختیار دانشجو می ذارن خیلی راضیم چون سر کلاس هیچی نمی نویسم و فقط گوش می دم.

به نظر من هر ۳-۴ جلسه یک بار یه پی دی اف از اهم مطالب درسی به دانشجو هاتون بدید.
شاد هستید و موفق

سلام خبرنگار
خوبین؟
نظرتون خوبه ها اما عملی نمیشه

غزل شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

چرا اینقدر دیر وبلاگتون باز میشه؟ و ایضا کامنتا؟ آدرسو که تایپ می کنم، میرم یه چرتی میزنم و میام... هعی...... نچ نچ نچ!
-----------------------------------------------------------------------------
من هنوز ترقه نخریدم

سلام
دیر بازمیشه؟ نه
سیستم شما مشکل داره
-------------
الهی که ترقه اصلا گیرت نیاد.آمین

ترانه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.henasa.blogfa.com

سلام متشکر شما خوبید؟ سلامتی. وب جالبی دارید مفید و جالبه واقعا خداقوت میگم بهتون نمیدونستم همچین رشته ایم هست و کارتونم سخته و یکی از شغلای حلال سخت ضروری رو دارید. عجب! اساتید مام همین بحثو با ما داشتن

سلام
لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد