.......

نظرات 11 + ارسال نظر
داش ناشناس :( یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم

و همین ساده ترین قصه یک انسان است ،

تو مرا می خوانی

من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی

تا ابد در دل من می مانی.

سلام با مرام
ممنونم
همچنین

خبرنگار دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

عشق دردانه‌ست و من غواص و دریا میکده / سر فروبردم در آن جا تا کجا سر برکنم

....

عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست / تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم

سلام خبرنگار
خوبین؟
مادر بهترن؟
نوروز مبارکا

مینا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ http://mahanie.blogfa.com/

سلام بر شما
خیلی خوبه که یه آتش نشان خاطراتشو بنویسه
من خبرنگارم یکی از حیطه های کاریم آتش نشان هست
با بچه های آنش نشان خیلی رفیقم
به نظرم تنها آدم ها زحمتکشی که بی هیچ منتی کار انجام میدن آتش نشان ها هستند
من که خیلی دوستشون دارم
چند بار باهاشون سر عملیات رفتم با خیلی هاشون مصاحبه کردم
با خیلی هاشون حرف زدم و درد و دلشون رو شنیدم
امیدوارم شما هم هرجاهستید موفق و سلامت باشید
فرصت نکردم همه آرشیوتون رو بخونم
اما تا همین جا از شون خوشم اومد
قلمتان سبز و راه تا هموار
به من هم سر بزنین خوشحال می شم

سلام
نوروز مبارک
ممنونم
لطف دارین شما
سپاس
سال خوبی دارین

غزل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

سهراااااااااااااب....... هوووووووووووم
آقا 4شنبه سوریتون مبااااااااارک....... ایشاللا 4شنبه سوریتون بی دردسر باشه! من بدبختو که یکی منصرف کرد از ترقه بازی گفت یه ذره گوگرد هم کورت میکنه، بدبخت میشی و اینا...... هعی......
پیش پیش عیدتون هم مبارک...... ایشاللا سال خوبی برای شما و خونوادتون باشه.....

حتما باید گوگرد بریزه تو چشت تا بیخیال شی
تجربه را تجربه کردن خطاس
ای گوش نکنی فراموش
موبارک باشه سال جدید

عسل بانو سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک . برای شما و عزیزانتون آرزوی شادی و سلامتی و آزادی دارم .

سلام عسل بانو
خوبین؟
رئیس خوبن؟
خدارو شکر
موفق هستین
نوروز مبارک

دندونی ( دکتر حراف) سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

سلام
آقا اجازه بدید من یه اعتراف بکنم! من دانشجو هستم ولی نه پزشکی بلکه دندونپزشکی و حقیقتش اگه بار اول گفتم پزشکی چون میخواستم سوالمو حتما جواب بدید نمیدونم چرا ولی آدم گاهی تو لحظه یه تصمیم اشتباه میگیره گفتم شاید اگه بگم دندونپزشکیم سوالمو جدید نگیرید واسه همین خواستم جوری مرتبط تر باشه گفتم پزشکی...!! ... شاید شما اصلا اولین کامنت من یادتون یناد و حتی اینکه گفته بودم پزشکیم هم یادتون نیاد ولی مهم اینه من یادم میومد...
آخیییییییش حالا راحت شدم!!
ناراحت هم بشید حق دارید چون من خودم از مخاطبام خیلی صداقت رو میخوام!
البته یه نشونه کوچیک ولی مشخص گذاشته بودم : دندونی!
حالا دیگه با خیال راحت دعوتتون میکنم به وبلاگم! در خدمتتون هستم!

سلام
سال نو مبارک دندونی
آره یه چیزایی یادمه
ممنونم

مینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://mahanie.blogfa.com/

سلام
آقا آبتین
نوروز شما هم مبارک
امیدوارم سالی پر از صحت و سلامتی و جیب پر پول داشته باشین
ممنون که سر زدین
اگر اجازه بدین لینکتون کنم؟

سلام
ممنونم

دااااش ممد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام آبتین جان خوبی عزیزم؟
چه خبرا؟ خوش میگذره؟
ببخشید میدونم خیلی وقته سر نزنم، ولی شدیدا درگیر درس و این چیزام، یه وقت خالی گیر آوردم گفتم یه سر بهت بزنم.
راستی سال نو هم مبارک، صد سال به این سالا، ایشالا یه سال بدون حادثه

سلام داداش
درس واجبتره
فدات
نوروزت پیروز

یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

متن انتخابی زیبایی بود....موفق باشید دوست عزیز

سلام
ممنونم
لطف دارین

آسمان جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://1haftrang.blogfa.com

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه ی عشق تر است...

سلام
سال نومبارک
سپاس

کیمیا فکر بزرگ یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ب.ظ http://fekrebozorg.ir

بسیار عالی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد