عجب تکنیکی بودا

سلام

احوالاته شما؟

حدود ساعت 17 میشه که دارم  پیاده میرم به سمت موسسه

تو مسیر 200 متر جلوتر از خودم سمت چپ یه خودرو مزدا تک کابین پارک شده

که 2 تا آقا با یه نوجوون دارن باهاش ور میرن

میرسم بهشون

انگار در ماشین قفل شده و کلید ندارن بازش کنن

کنارشون می ایستم

یه سیخ جیگر رو کج کردن از درز در وارد کردن و میخوان ضامن قفل رو بکش بالا و

در رو باز کنن

به بنده خدا میگم:

سلام نمی تونین بازش کنین؟

قفل شده؟

جواب میده:آره داداش از ظهر درگیرشیم

با خودم گفتم:زنگ میزدی قفل ساز 3 سوته بازش می کرد خسیس

به طرف گفتم:

داداش یه تیکه نخ یا طناب واسم بیار تا در ماشینتو باز کنم

تا گفتم با نخ در ماشینو باز می کنم

سرشو اورد بالا و

نگاهی مملو از خنده و تمسخر تقدیمم کرد

با نخ میخواد بازش کنه

رو به داداشش کرد و گفت:

داداش سیمو کج کن میتونی بازش کنی

نوجوون داستان ما یه تیکه نخ که دوره جعبه شیرینی گره میزنن واسم  آورد

نخ رو گره زدمو   

به بنده خدا گفتم:حالا این ماشین از خودتونه؟

فردا صداش در نیاد یه مزدا دزدیدن ؟

با خنده جواب داد: نه اقا این چه حرفیه

(این قسمتش سانسور شرمنده اخه بضی ها سو استفاده می کنن)

در رو واسش باز کردم

طرف چشاش کم مونده بود بزنه بیرون 

گفت:بابا ای ول

نوکرم داداش

عجب تکنیکی بودا

------------

 پ ن :حدود 1 دقیقه ای زمان برد تا بازش کردم


نظرات 16 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

چه شکلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
خدا وکیلی بم بگو این ایملمه ali.parvaresh.reza@gmail
من یه روز با آچار و سیم مفتول کلی به پرایدمون ور رفتم ولی نشد
انگار یه لایه فلزی گذاشته بودن روش که نشه کشیدش بالا!

سلام
شرمندم بخدا
پراید سوار نشو عزیزم
تو 3 سوت باز میشه
پرایدو فلز؟

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

سلام,بابا تکنیک!حالا از کجا مطمعنی دزد نبودن?

نبدون دیگه دکتر

Hadi جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

سخته آدم از این تکنیک ها بلد باشه و استفاده نکنه!!!!

آدم با جنبه میخواد!

ماشاالله

lili جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

خبرنگار جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

خیلی جالبه کاش یه کلاس آموزشی می ذاشتین.
خودتون از کجا بلد شدین این تکنیکو؟
البته اگه من بودم سریع زنگ می زدم به ۱۱۰ شما رو تحویل می دادم!!

سلام خبرنگار
در خدمتیم مهندس
از همکاران
شانس اوردم نبودین اونجا

غزل جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

آقای آتشنشاااااااان..... به منم یاد میدین؟ :)
حالا یه سوال خیلی مهم! شما خودتون از کجا یاد گرفتین؟!!!!

با یه کم فکر به جواب میرسین
از دوستان یاد گرفتم

مصطفی یک آتش نشان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://mostafa125.javanblog.com

سلام دادش آبتین.اتفاقا رو 8 اسفند بود که یک گاز گرفتگی داخل خودرو مربوط میشود به یک کودک 4 ساله.تو کمپ قدیر که مسقر بودیم.البته این حادثه رو خودم گزارش دادم.چون رفته بودw.cشانسی به اون کوچولو برخورد کردم.که تو ماشین پیک نیک روشن بود و خوابیده بود.که تا وقتی نیرو هامون رسیدن با سیم مفتول باز کردم.ولی البته پیکان وانت بود.مزدا هم به همون شکل پیکان وانت باز میشه؟

سلام مصطفی جان
خدا خیرت بده عزیزم
مصطفی این چیزا رو نمیتونم اینجا ثبت کنم

حمید شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

یول ایول داش آبتینو ایول...ایول ایول داش آبتینو ایول!
نوکرتم

سلام حمید جان
ممنونم

داش ناشناس :) یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

بهم یاد میدی مگه نه ؟

دندونی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

آقا سلام
خوبید شما؟!
آقا به من یاد بدید وجدانا خیلی دوست دارم یاد بگیرم! خوااااااااااااااااااااااهش میکنم یادم بدید!

سلام دکتر
می خواین دندون باز کنین؟

zizi جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

با سلام و درود حتی
خیلی وقت نیومده بودماااااااااااا
نکنید ازین کارا دوروز دیگ جاهای بد بد اعمل میشه هاااااااااااااااااا
حالا پلیز تشریف بیار دقیق توضیح بده همراه با عسک لطفا

سلام
ها؟
کی؟
کجا؟
نه من نبودم

فقط من! شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
این و که بصورت یه فیلم کوتاه تو ایمیلایی که از طرف گروه ها میرسه دیدم!
خیلی هم تکنیکی نبود
دوستان ! میخواید من یادتون بدم ؟؟
مواد لازم : یه تیکه نخ بلند و...
روش سرقت : ...

سلام فقط من
تکنیکیه دیگه
ضایه نکن مارو

غزل دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

الووووووووووو...... کسی اونجا هست؟!!!!! کسی صدامو میشنوه؟!!!!!!!

کسی اینجا نیس داد نزن همسایه خوابه

lili جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

قرار نیست آپ کنی آقا آبتین؟

اپه دیگه

سعید جمالی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

سوزوکی هم میتونی باز کنی فیفتی فیفتی قبوله

آب خوردن
کمتر از یه دقیقه
صرفا جهت اطلاع کمپانی

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ق.ظ

عالیه اونم با نخ باید بیایم اموزش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد