تو 3 ثانیه

سلام

خوبین؟

بله  میدونم

جبران میکنم

سرم شلوغه

نیگاه چه همه مو رو سرمه

دیدی شلوغه

 حدود 2 ساعت پیش زنگ خونه بصدا در میاد

آقای همسایس: سلام و احوال پرسی

رو به من میکنه و میگه:این ماشین که جلو پارکینگ ماس مال شماس؟

یه نیگا میندازم میگم: نه

بنده خدا نمیتونس ماشینشو از تو پارکینگ بیاره بیرون

به همه همسایه ها هم گفته بود

اما ....

میرو جلوتر

خانمش از ماشین پایده میشه و میگه

نمیدونیم این ماشین واسه کیه که جلو پارکینگه ما پارک کرده؟

بنده خدا انگار خیلی عجله دارن

رو به اقای همسایه می کنم میگم:

اگه واسم یه تیکه نخی طنابی یا یه سیم  بیارین میتونم در ماشین رو باز کنم

و جابشاش کنیم

آقایه همسایه میره دنبال سیم و خانم همسایه میپرسه؟

به همین سادگی درش باز میشه؟

با یه تیکه نخ و سیم

با خنده جواب میدم:

ما در خونه رو با کارت ملی باز میکنیم چه برسه به ماشین

میپرسه:شما اتشنشانین؟

بله آتش نشانم

خلاصه تو چشم به هم زدن در ماشین باز میشه و

ماشین مزاحم و جابجا میکنیم

خانم همسایه میگه:بابا امنیت

نظرات 45 + ارسال نظر
فقط من! شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

حالا ازین به بعد اگه تو محل ماشینی خونه ای مورد سرقت قرار بگیره متهم ردیف اول کیه؟ فقط میخوام بدونم ... همین !

نمیدونم

sama دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ

خیلی عالیه!!!

واقعاااااا

داش ناشناس:( دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

خب به ما چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به شما

zizi دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

عججججججججججججججججججججججججججججججججججب
می گفتی پ ن پ ...

پ ن پ

خبرنگار دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام
خوش به حالتون که بلدین در ماشینو اینطوری باز کنین
من چندوقت پیش کلیدو تو ماشین جا گذاشتم مجبور شدم ۳۰ هزار تومان بدم تا کلید ساز بیاد و بازش کنه..
می شه بیشتر توضیح بدین من از عکس ها متوجه نشدم چیکار باید بکنم...

سلام
آموزش هم هزینه داره ها

دکتر حراف پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://drharraf.blogsky.com

بابا آقای آتش نشان....
میگما آخرش معلوم شد ماشینه مال کیه؟! ماشینه رو برگردوندین سرجاش؟! وفتی یارو دید ماشینش جا بجا شد چی گف؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
من که میدونم مال خودتون بوده ....
میگم میشه یکم واضحتر توضیح بید من میخوام شرط بندی کنم با دوستام جلو در دانشگاه در ماشین باز کنم البته اگه درست یاد بگیرم!! این کوچیکه تصویرش...

سلام دکتر
دکتر دستکجی خوب نیستا
باشه
50% ار پیروزیتون سهمه منه
قبول؟

فرجی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://fire58@blogfa.com

واقعا امنیت خودروهای داخلی در همین حده !!!!!!!!!!!

پیشاپیش روز آتش نشان رو به شما آتشنشان گرامی و دلاورمردان آتشنشانی تبریک میگم

خیلی بیتشر ازین حده
ممنونمممممممممممم

دختر نارنج و ترنج جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام آبتین عزیزم
خوبی؟
بابا یاد نده اینا رو! یاد نده! من پراید دارم همین جوریش هم امنیت ندارم به خدا.. یاد نده دیگه هر بچه ای فردا میاد در ماشینم رو باز می کنه...
امیدوارم شلوغی سرت همیشه به خیر باشه. بد نیست که سر آدم شلوغ باشه.
مواظب خودت باش آتش نشان مهربون..

سلام بان ترنج
ممنونم
بروی چشم
همچنین

tahere maskani شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://tahere_maskani@yahoo.com

jaleb bod,ye amozesh bezarin vasamon chon be dardesh gereftar shodim,albate jalebish inja bod ke soiiche perayde hamsaye be peraide ma khord

سلام
آموزش بدیم یهو میای میبینی ماشینت نیستا

tahere maskani شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://tahere_maskani@yahoo.com

آتش نشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان به کف و بی محابا دل به آتش می زنند و دل دریایی داشتن یعنی همین
روزتون مبارک

سلام خانم مسکنی
ممنونم
روزت مبارک نجاتگر

taheri یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://hezarneshaneh.blogsky.com/

سلام آتشنشان
روز آتشنشانی بر فرشتگان نجاتی که به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند، مبارک باد .

سلام رفیق
ممنونم

خبرنگار یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام
روزتون مبارک
شاد هستین و موفق

یادش به خیر دو سال پیش بود که من به بهانه این روز وبلاگتون رو پیدا کردم

سلام خبرنگار
ممنونم
بله خیلی زود دیر شد

قدرت نیا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

خدا قوت

الله قوت

رضا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://darooghenews.blogfa.com/

سلام و تبریک روز آتش نشان.
خسته نباشی ...
موفق و شاد و پرتلاش باشی دوست آتش نشانم...

سلام جناب داروغه
منونم

zizi یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

آتش فشان جونم روزت مبارک راستی

سلام زی زی
ممنونمممممممممممممممممممممممممم

صادق یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

کارت درسته با وفا
خراب همین بلد کاری هاتم دیگه
شاگردتم

سلام
اوچیکام

حراف دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

روزتون مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی عزیزم

lili دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

sayeh چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

Slmmmmmm
Rooze atashneshani o Iimeni mobarak

سلام
منونمممممممممممممممم

پدیده پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://parsehchi.blogfa.com/

یعنی هاااااااااااااااااااا
به شماها چه ترفندهایی یاد میدن. واویلا
ابتین جون ممنون برای زمانی که برای وبلاگم گذاشتی. درباره گازگرفتگی شرکت. چیزهایی که مطرح کردی و اصلا نمیدونستم. یعنی واقعا چه چیزهایی دست ب ه دست هم میدن. چقدر خوب توضیح دادی. من اون و با نام خودت روی پیجم میگذارم. چون همه باید ببین و بخونن

خواهش میشه
وظیفمونه
محبت داری عزیز

ریحانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.labeyemarg.blogfa.com

روزت مبارک قهرمان عزیز
ببخشید دیر شد چن روز نبودم

مرسی ممنونم
اختیار داری شما
ممنوم که بیاد ما بودین
خیلی سعی کردم واستون پیام بذارم اما وبلاگتون سرلجبازی برداشته بود
تائیدنمیکرد

sonia جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

salaaaaaaaam
bah aslan adam miad vebloget enrjiii migireeeee
ye bar bad az barname ba ghiayfehaye le pe oamdidm didim soich t mashin ja monde!!! ye harkat zadam dar hade bondisligaaaa!javab mide!
shado salamto piroz bashi aghaye atash feshaaan

سلام
ممنونم لطف داری شما
همچنین
موفقو پیروز هستی

آتش نشان بی نشان(فرشته های نجات) یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.ghoghnoos-125.blogfa.com

سلام آتش نشان
با یک هفته تأخیر بزرگ روزتون مبارک
امیدوارم تو هفته ایمنی و آتش نشانی لحظه های ایمن و خوبی رو گذرونده باشین
.
.
.
در رابطه با این 3 ثانیه هم ایول خوب وارد عمل شدین باید یه دوره تخصصی اینجا واسمون برگزار کنین

سلام
منم تبریک

حسین کریمی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییی خوشم اومد

nairika چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://topy.blogfa.com/

سلام .
چقدر جالب .
خوش به حال همسایه هاتونکه یه آتشنشان ،همسایهشونه .
از اون شغلهاییه که آدم بهش افتخار می کنه و باز از اون شغلهاییه که آدم به همسایگی با همچین کسی هم افتخار می کنه .
خدا حفظ تون کنه .
آتش نشانها آدمهای فوق العاده شجاعی هستند .

سلام
محبت دارین شما

فقط من! شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
شما چرا انقدر کم کار شدین؟!
پست جدید ، یه اتفاق نادر محسوب میشه دیگه !!

من؟ نه
کو کجاس

Hasan Kordi جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام.یه آتشنشان در هر وضعییتی و در هر مکانی باید به انسانهای دیگه یا حیوانات کمک کنه.آخه واسه خودم اتفاق افتاده.

سلام
موافقم رفیق

نیلوفر دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

سلام ابتین عزیز..با عرض پوزش بخاطر تاخیر..روزت مبارک...درگیر عروسی بودم.تو کجایی؟

سلام
مبارکا بسلامتی
خوبین شما؟

پدیده سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://parsehchi.blogfa.com/

آبتین خان اتشنشان اتشفشان!!!!!!!!!!!!!!
باز کم پیدا شدی که.
فقط امیدوارم کانون دل و خانوادت گرم باشه هر چند روزگار سخت میگیره

سلام پدیده
منکم پهناشدم؟
من اتشفشان شدم
نگووو

فقط من! شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

شما چرا انقدر خودت رو برای آپ کردن به زحمت میندازی ؟!
عجله ای نیست ... سر فرصت پست جدید بذار

سلام فقط من عزیزم
من اپم نیگااا

نرگس قاسمی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://nana79.blogfa.com

باسلام:
شما امروز به مدرسه ی رویش اومدید و اموزشاتی برای استفاده از کپسول اتش نشانی و.....دادید خیلی ممنون واقعا مورد استفاده قرار گرفت
خیلی خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید .راستی نگفتم من کدام یکی از بچه بودم البته اگه به خاطر داشته باشید من اون پالتو ابیه بودم که یقه چهارخونه داشت .بازهم میگم از زحمات شما بهترین اتش نشان نیشابور متشکرم.
قدردان شما نرگس قاسمی.
بدرود

سلام
خواهش میکنم
وظیفمونه
محبت دارین

نرگس قاسمی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://nana79.blogfa.com

بله مشخصه یادتون نیست من همونیم که ازتون ادرس وبلاگتون رو پرسید

حسین کریمی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

سلااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااام خبری نیست ازت کجایی دلم واست تنگ شده

نرگس قاسمی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://nana79.blogfa.com

باسلام:
ببخشید ازتون یک سوال داشتم از بعضی بچه ها شنیدم که بعضی از بچه های بی جنبه واسه شما مزاحمت ایجاد کردن واقعا درسته؟
اگر اینطوره واقعا معذرت میخوام
اگرم ناراحت میشید به وبلاگتون میام بهم بگید تا نیام من اصلا ناراحت نمیشم واقعا میگم
بازهم از طرف خودم و بچه ها معذرت میخوام

سلام
شایعست باورنکن
تشریف بیارین

نرگس قاسمی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://nana79.blogfa.com

ببخشید ولی چون از مدرسه اومده بودم عصبانی بودم به خاطر همین....

sayeh جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام و درود
مدتیه نیستین مثل اینکه...
خواستم عرض ارادت کرده باشم.

سلام
ممنونم
خوبی؟

مهسا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم
چرا اینقد خشک ورسمی جواب نظرها میدین؟همیشه همینجوری هستین؟

سلام مهسا خانوم
خوبی شما؟
رسمی؟ من؟
بده رسمی جواب دادن؟

مهسا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

آهای زمستان!
حواست جمع باشد که دور تو و تمام شاعرانه هایت خط خواهم کشید اگر با امدنت"آبتین عزیز"حتی یک سرفه کند.
راستش یه سوالی مدتهاست تو ذهنمه مگه اونجا شما اسایشگاه واسه خواب واستراحت ندارین؟خب اگه دارین و مثلا یه نفر شب خواب باشه و همون موقه اتشنشانی زنگ بخوره تا شما بیدار بشین لباس بپوشین که 6ساعت طول میکشه
باشه قبول 6ساعت طول نمیکشه ولی حداقل 6دقیقه که طول میکشه
میدونین هر یه دقیقه تاخیر یعنی 20%شانس زنده بودن ازدست دادن؟

مهسا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

یه سوال دیگه
شما کدوم ایستگاه کار میکنین؟
دوم اینکه لطفا ادرس دقیق ایمیلتونم بگید؟
و اینکه اتشنشانه ماهی چقد حقوق میگیرن؟منظورم فرمانده و رییس ایستگاه اینا نیست منظورم آتشنشانهای معمولیه
مرسی

سلام
خوبی شما؟
ایستگاه مرکزی
حقوق ها مختلفه رفیق

مهسا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
چرا شما هیچوقت جواب کامنت منو نمیدین؟
باهات قهلم

واااااا
من؟

مهسا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خسته نباشی آبتین جان_خوبی عسییییییییییسم؟
خیلی بیمعرفتی چرا جواب سوالمو ندادی
خب از تو نپرسم از کی بپرسم؟
ای کاش همه آتشنشانها مث تو بودن هم باسواد هم با اخلاق

لطف دارین شما

مهسا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام ابتین جان خوبی؟
معلوم هست تو کجایی؟

سلام
یه نمه درگیرم

مهسا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام عژیژم چطوری آتشفشان؟؟؟
بابا باشه قبول تو بردی و روی ما هم کم شد
خب بااستعدادی دیگه چیکارکنیم

مهسا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

آبتیییییییییییییییییییییییین کجایی؟؟؟
صدامو میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بخدا از نگرانی مردم چرا درک نمیکنی آتشفشان من

سلام خوبی شما؟
یه نمه درگیرم

مهسا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام آبتین جان امیدوارم حالتون خوب باشه
آهان فهمیدم درگیر چی بودی
دنیایت سرشار از درگیریهای خوب......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد