شام نخواستیم بابا

  

سلام

خوبی عزیز؟

مشغول وزنه زدن بودم که قاسم یه  هو  وارد میشه

تو یه دستش میوه و دسه دیگش یه شام خوشمزه که ازخونه آورده  تا بزنه به بدن

میره تو اشپزخونه

دمبل ها رو میذارم رو  زمین میرم سمتش

یه دونه نون  گذاشته بود رو رومیز کنار کوکو سبزی

خواسم اذیتش کنم و یه لقمه تپل بزنم به  بدن

تا  دس به نون زدماخماشو تو هم برد گفت:

اه آبتین دستات کثیفه دس به وزنه ها زدی

مندیگه این نون رو نمیخورم

باشه از خودت

بهش گفتم: آره بخدا همیشه بعداز ورزش که دسامو میشورم

چرک میریزه از دسام

قاسم اخم میکنه ومیگه:

شام نخواستیم بابا

بعداز چندلحظه گفت:

آبتین یه نون بیار واست کوکو بذارم

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

:|
:دی

zizi یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

سلام

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ

ها !!!
این یعنی آبتین ورزش می کنه،
آبتین کوکو سبزی دوست داره ؟
آبتین همیشه بهداشت رو رعایت می کنه؟
همش به کنار این بشر خیلی با حاله.

محمد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

سالت بی حادثه دریادل

A.T جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

تقدیر، تقویم انسانهای عادیست و تغییر، تدبیر انسانهای عالی...
رمز نو شدن را باید دانست،
وگر نه بهار یک فصل تکراریست...

بهترین ها را برای شما و خانواده محترمتان آرزو دارم
*سال نـــــــــــو مبارک*

خبرنگار سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
در سال جدید هم شاد هستین و موفق

فقط من! شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

" مردان و غذا "
فیلمی تکراری اما متعجب کننده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد