دلنوشته های همسر یک آتش نشان


سلام

امروز وقتی وارد صفحه مدیریت دفتر خاطرات شدم یه کامنت با این مضمون داشتم:


هر چند که فکر نمیکنم کسی رو لینک کنی

ولی گفتم شاید دری به تخته خورد و نظرت عوض شد


توصیه میکنم یه سری بزنین البته اگه دوست دارین با روحیات همسر یه آتش نشان آشنا بشین

رو تصویر کلیک بفرائید

سپاس

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ق.ظ

رمز پست بالاییو بده خجالت داره تو جمعو خصوصی بازی؟!! زود باش رمزو بدهملت مگه مسخره شمان؟هر کی نظرمو تایید کنه خره اصن خر خودتی که نذاشتی تو پست بالاییه نظرمو بدم ، خر راه راه بهتره ،هم خوشگله هم با اصالته هم با نجابتبهتر از این خر معمولیاس که معلوم نیست خرن قاطرن یا اسب عقب افتادن خر باید اصیل باشه خر باید جیگر باشه من جیگرم جیگرم جیگرم . خر خودتیاینا چیزشعرای منو تنهاییمه.نکنه عکس و فیلم مورد دار پخش میکنی؟!آره ؟زشته خجالت داره قباحت داره برات متاسف شدم

رضا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://darooghenews.blogfa.com/

با سلام با مطلبی درباره نیشابور به روزم.

شوماخر شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ http://ghoghnoos-125.blogfa.com/

جالب بود...
آتش نشانان آرامش و ایمنی را به زندگی دیگران هدیه میدن
امیدوارم هدیه خداوند به آتش نشانان و خانواده هاشون سلامتی و آرامش باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد