ممنونم از اینکه اینقد خوبین

سلام دوستان عزیزم

خوبین/

منونم

سپاس بابت کامنتای قشنگتون

ممنونم از اینکه اینقد خوبین

آره یه جورایی درگیرم و درگیری فکری بدترین نوع درگیریه بچه ها

یه جا کار بهم پیشنهاد کردن خیلی درگیرش شدم بس که سبک سنگین کردم

واسم دعا کنین

ممنونم



نظرات 27 + ارسال نظر
فرنوش جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

رّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
پروردگارا، مرا [ در هر کاری ] به طرز درست داخل کن و به طرز درست خارج ساز و از جانب خود برای من تسلطی یاری بخش قرار ده.

دااااش ممد جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام، ما هم خوبیم
ملالی نیست جز آپ نکردن شما!
کجایی پس هرروز میایم چک میکنیم؟
ایشالا که هرچی به صلاحته همون بشه گلم!
شما را بسی دوست میداریم آتش نشان!
موفق باشی

محسن جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام.
ببخشیدکسی که کوررنگی داره میتونه آتش نشان بشه؟
توروخدابه ایمیلم جواب بدین ....

عطیه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

امیدوارم درگیریهاتون هر چی زودتر تموم شه و هر چی پیش میاد خیر و صلاح شما باشه.

سلام دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

http://www.animatedknots.com
معرفی یک سایت شاید دیده باشی

خبرنگار چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام
مطمئنم هر جا هستید شاد و سلامت و موفقین
به خدا توکل کنید...انشا الله که بهترین موقعیت ها پیش روی شما باشه.

خبرنگار چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

نظر قبلی مال من بود ...فکر می کنم نامش ثبت نشد!

sayeh شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خوبی
ای داد!
آقا تصمیم بگیر زودی
ولی حق دارین سخته ...
ان شاء ا... هرچی خیره
موفق باشی و شاد

دااااش ممد دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

سلاااااام
احوال شما؟ خوبی؟ خشی؟
پس بقیه نظرات کوووووووووووو؟
من کلی نظر داده بودم تو پستای قبل!
کلی احساسات دِرو کرده بودم برات

فرنوش پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
پروردگارا، مرا [ در هر کاری ] به طرز درست داخل کن و به طرز درست خارج ساز و از جانب خود برای من تسلطی یاری بخش قرار ده.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

jwhegfwe

jil دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

etgt

یک خواننده خاموش پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام آقای آتش نشان.خسته نباشین.من همیشه خواننده وبلاگتون بودم .هستم.خیلی لذت میبرم از خوندن خاطراتتون.
بیشتر وقتا حسرت میخورم به شما آتش نشان ها!ای کاش میشد منم یه آتش نشان میشدم و جونمو برای ملتم میذاشتم.
خوشبحالتون.

ریحانه شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ http://labeyezendegi.blogfa.com

آدرسم تغییر کرد:)

ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blogfa.com/

میگم به منم رمز میدین آیا؟

یادداشت های امیر شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ http://amirnotes.mihanblog.com/

سلام
من که رمزمطالبتونو ندارم ولی خوشحال میشم بهم سری بزنید.
راستل اگر تمابل به تبادل لینک داشتید بفرمائید تا با افتخار شما رو لینک کنم.

عطیه دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

مطلب بعدیتون رمزداره، اینجا مجبور شدم روز آتشنشان رو تبریک بگم. انشالله همیشه سلامت باشید.
اگر قابل دونستید رمز بدید ممنون میشم

پرنده ی گولو دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

روزت مبارک پهلوان

خبرنگار دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام
وقت بخیر
روز آنش نشان رو به شما و تمام همکارانتون تبریک می گم
آتش نشان معنای واقعی از خود گذشتگی است همواره شاد و پیروز باشید

sayeh سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز
روزتون مبارک آتش نشان
عذرخاهم 1روز تأخیر داشت

mahaan125 یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ http://mahaan125

موفق باشیدمنولینک کن

بهار دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام اقا ابتین مطالبتون جدابه میشه یک سری مطالب کمک های اولیه. ساده برامون بدارینب

شیطون بلا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

میگم خو نمیگید این پست اخری رمز داره من از فوضولی می میرم مگه نگفتین رمزش امدادگر پس چرا میگه غلط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان حس کنجکاوی من فوران کرده من رمز میخوام یالا یالا من رمز میخوام یالا

حسین کریمی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام آبتین خدمتم یه مرحله از زندگیه من الان تو همون مرحله هستم
دلم واستون تنگ شده

sayeh پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام و درود
این همه مدت نبودین...
پس نوشته های زیباتون چی شد؟!

خبرنگار چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام ...امیدوارم که خوب باشین
خیلی کم پیدا شدین... ما به خواندن خاطرات شما دل خوش کرده ایم...
من همیشه تلاشهای شما را برای نجات دادن جان انسان ها و دیگر مخلوقات خداوندی ستوده ام...
مطمئنم هر جا هستید شاد و موفق اید...می خواستم خواهش کنم نذارید اینجا سوت و کور بشه...
تمنا دارم باز هم بنویسید....

بسیار بسیار متشکرم

سلام
محبت دارین شما

نیلوفر پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://taraneyerahaee. blogfa.com.

سلااااااااامممممممم بلاخره با دنیای وبلاگ آشتی کردم. ....خوبی؟ خوشی؟ کار و بار ردیفه؟ ! خوشحالم که هنوز با انرژی ادامه میدی و کارت را دوست داری...اگه صفحه اینستاگرام داری آدرس بذار برام....داشتم فک میکردم احتمالا ایده اینستا را از شما دزدیدن چون جز تنها وبلاگهایی هستی که از ابتدا عکس های روزمره میذاشتی...به هر حال خوشحال شدم که هنوز هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد