سلام، سپاس و تشکر

سلام، سپاس و تشکر از محبت همه دوستان و همراهان خوبم که بیاد مهربانی هاشان، همچنان بر قامت رفاقت استوار اند.

خبرنگار نیشابور/ توزیع سبد کالا در شهرستان فیروزه

                                        توزیع سبد کالا در فیروزه آغاز شد


فرماندار شهرستان فیروزه از آغاز توزیع سبد یارانه ای کالای رایگان دولت به مردم  در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا حاجی زاده با اشاره به اینکه با پیشنهاد این فرمانداری و موافقت مدیرکل محترم صنعت،‌ معدن و تجارت اتحادیه تعاون روستایی نیز بصورت رسمی وارد  شبکه توزیع سبد کالا شد بیان داشت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته دو مرکز توزیع سبد کالا در شهرهای فیروزه و همت آباد در حال خدمت رسانی به مردم است.

حاجی زاده در حال حاضر وضعیت توزیع سبد کالا در این شهرستان را خوب توصیف کرد و گفت:‌ با تدابیر صورت گرفته و کمک دهیاران، خبری از صف های طولانی در این دو شهر نیست و توزیع سبد بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بخشداران در حال انجام است.

فرماندار فیروزه تعداد سبد های تحویل شده به مردم این شهرستان را بالغ بر 200 سبد کالا دانست و به مردم اطمینان داد که تا پایان سال امکان دریافت سبد برای مشمولان طرح فراهم شده است.

خبرنگار نیشابور/ زلزله در شهرستان فیروزه

فیروزه  امروز لرزید

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: زلزله ای به بزرگی یک و چهار دهم ریشتر صبح امروز شهرستان فیروزه را لرزاند.

محمدرضا حاجی زاده با اشاره به اینکه کانون اصلی این زمین لرزه مسیر جاده شهر همت آباد به روستای گرماب بود بیان داشت: این زلزله در ساعت سه و 18 دقیقه بامداد امروز به وقت محلی در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد که خوشبختانه تاکنون خسارتی از این حادثه گزارش نشده است.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان فیروزه همچنین بر لزوم آموزش همگانی و حفظ آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در برابر حوادث غیرمترقبه بویژه زلزله تاکیدکرد.

گفتنی است در ساعت 19 و 46 دقیقه سه شنبه 8 بهمن ماه نیز زلزله چهار و شش دهم ریشتری از همین کانون گزارش شد که علیرغم شدت و احساس لرزش آن در شهرهای سلطان آباد و نیشابور خوشبختانه تلفات یا خساراتی در پی نداشت.

شعر قیصر امین پور در مورد خدا

شعر قیصر امین پور در مورد خدا


شعر قیصر امین پور در مورد خدا

ادامه نوشته

روش های صرفه جویی و کاهش قبض برق

روش های صرفه جویی و کاهش قبض برق

صرفه‌جویی در انرژی راهی بسیار عالی در پایین آوردن فشار وارد بر محیط و کاهش هزینه‌های خانواده‌ است. اقداماتی مثل ارزیابی میزان نیاز به وسایل، استفاده از لامپ‌ها فقط در شب و مواقع نیاز و عایق کردن خانه کمک شایانی در این زمینه به شما خواهد کرد. در زیر به روش‌های صرفه‌جویی در انرژی می‌پردازیم:

ادامه نوشته

خبرنگار نیشابور/ نیشابور امروز دو بار لرزید

نیشابور امروز دو بار لرزید

رضا داروغه-شهرستان نیشابور عصر امروز با وقوع دو زمین لرزه باز هم لرزید.

 به گزارش خبرنگار ما زلزله اول در ساعت 16 و 42 دقیقه به قدرت یک و 2 دهم ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین و در فاصله 39 کیلومتری شهر چکنه از توابع شهرستان نیشابور بوقوع پیوست.

 همچنین زمین لرزه دیگری نیز در ساعت 18 و 18 دقیقه در محل جاده میرآباد واقع در شمال شهر نیشابور و در عمق 9 کیلومتری زمین به وقوع پیوست که تاکنون هیچ خسارت یا تلفاتی از وقوع این دو زمین لرزه گزارش نشده است.

گفتنی است دیشب نیز بر اثر زمین لرزه 4 و 6 دهم ریشتری شهرستان فیروزه، این زمین لرزه در شهرهای نیشابور و سلطان آباد نیز احساس شد.

خبرنگار نیشابور/ زلزله فیروزه بدون خسارت یا تلفات

زلزله دیشب در فیروزه بدون خسارت بود

رضا داروغه- فرماندار شهرستان فیروزه گفت: زلزله دیشب در شهرستان فیروزه خوشبختانه تلفات و یا خسارتی در پی نداشت.

محمدرضا حاجی زاده با بیان اینکه کانون اصلی زلزله جاده شهر همت آباد به روستای گرماب بخش طاغانکوه این شهرستان بود خاطرنشان کرد: به محض وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل و گروه های امدادی شبانه عازم منطقه شدند.

او بیان داشت: علیرغم وقوع زلزله 4 و 6 دهم ریشتری، تاکنون خسارتی از سوی گروه های ارزیاب و مردم گزارش نشده است اما تیم های ارزیاب در منطقه فعال و آماده بررسی خسارات احتمالی هستند.

گفتنی است شدت این زمین لرزه که دیشب در ساعت 19 و 46 دقیقه به وقت محلی و در عمق 12 کیلومتری زمین بوقوع پیوست به حدی بود که مردم شهرهای سلطان آباد و نیشابور نیز این زلزله را احساس کردند.

آيا مي دانيد هاي جالب وکمياب

آيا مي دانيد هاي جالب وکمياب

ادامه نوشته

مه گرفتگی غلیظ 28 نفر را در نیشابور راهی اورژانس کرد


مه گرفتگی غلیظ 28 نفر را در نیشابور راهی اورژانس کرد

رضا داروغه- مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از مصدومیت 28 نفر بر اثر 5 تصادف در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه گذشته خبر داد .

دکتر محمد شورورزی گفت : این حوادث عمدتا در محور های نیشابور به شهرستان های فیروزه و سبزوار و به دلیل غلظت بیش از حد مه و کاهش دید رانندگان به وقوع پیوست.

او تصریح کرد: خوشبختانه اکثر مصدومین این حوادث دارای جراحات سرپایی بوده و برای درمان به بیمارستان های نیشابور منتقل شدند .  

به گزارش خبرنگار ما شدت مه در محور نیشابور به فیروزه به حدی بود که تنها دید رانندگان محدود به چند متر می شد و عمدتا اختلال  دید در بخشی از راه های دو طرفه این محور برای خودروها از خطر بیشتری برخوردار بود.

در این حال مه غلیظ در یک نقطه از محور نیشابور به فیروزه سبب وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای بین دست کم 7 خوردوی سبک و سنگین نیز شد.

در این تصادف زنجیره ای که خوشبختانه تلفاتی نداشت شش دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد نمودند و یک دستگاه کمپرسی نیز از جاده منحرف و واژگون شد.

نامه سرگشاده جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه های گروهی و نشریات نیشابور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام

نامه سرگشاده جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه های گروهی و نشریات نیشابور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور

ادامه نوشته

وظایف یک ویراستار:


ادامه نوشته

اثربخشی تبلیغات


ادامه نوشته

ويژگيهاي روابط عمومي و ويژگيهاي كارشناس روابط عمومي


ادامه نوشته

انواع روابط‌ عمومي: توجيه‌گر، تبيين‌گر و تحليل‌گر


ادامه نوشته

اصول روابط عمومي


ادامه نوشته