اخیش راحت شدم درد دل و می گم

سلام

امروز خیلی دلم گرفتست

اینجا هوا بارونیه

تو اسایشگاه نشستم 

پنجره ها رو باز میکنم

تا شاید صدای بارون آرومم کنه ، اما نه انگار فایده نداره

ادامه مطلب ...

اون پایین سعی کردم با صحبت کردن آرومش کنم

امروز حدود ساعت 19 بود

که تلفن 125 به صدا در اومد

مورد حادثه به این شرح بود

سقوط پسر بچه ای به داخل چاه

ادامه مطلب ...

آقا گربه تو هنو جوونی میتونی - 2باره تلاش کن

سلام

خوبین؟

خدمت همه دوستای گلم عرض کنم که امروز ماموریت رفتیم

مزاحمت گربه در منزل مسکونی

به محل اعزام شدیم

زنگ میزنم

صاحبخونه درو باز میکنه

ادامه مطلب ...

من به خدا معتقدم,حتی اگر ساکت باشد

من به خورشید اعتقاد دارم,حتی اگر ندرخشد

من به عشق اعتقاد دارم,حتی اگر تنها باشم

من به خدا معتقدم,حتی اگر ساکت باشد

آنگاه که خداوند با تو حرف می زند

حکایت مرگ و زندگی
وانتی که در عکس مشاهده می کنید در حال طی مسیری از مسیر سمت راست جاده که در عکس مشخص شده به طرف مسیر سمت چپ بوده که دچار حادثه ای استثنایی شده ! این خودرو با برخورد به گاردهای کنار جاده منحرف شده و به صورت معجزه آسایی در محلی که مشاهده می کنید، با چرخش 180 درجه متوقف شده است !

اما . . . . 

ادامه مطلب ...

کتابخانه الکترونیک(مقالات ایمنی)


دوستان ،  هر مقاله ای رو که خواستین دانلود کنین
البته جسارت نشه ها،همه استادین
محبت کنین کلیک راست کنین و گزینه
save to download folder
انتخاب کنین

ادامه مطلب ...

شرایط بهداشتی و ایمنی مدارس

 

مادهء 56. سعی شود بر اساس ضوابط و معیارهای وزارت آموزش و پرورش در هر مدرسه نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، مکان و وسایل لازم برای کمک‌های اولیه و مراقبت‌های بهداشتی - درمانی و اطفای حریق، پیش‌بینی و از امکانات موجود در مدرسه و امکانات مشابه خارج از آن استفاده شود. 

ادامه مطلب ...