عکس یادگاری


سلام

خوبین؟

امروز صبح متوجه شدم که از سازمان تماس گرفتن و خلاصه من هم متوجه نشدم

ادامه مطلب ...

این ترم با واحد اموزش سازمان همکاری نمی کنم


با سلام خدمت ما دوستان

خدمت دوستای عزیزم عرض کنم حتماً تیتر تاپیکم رو خوندین

چی شده؟

ادامه مطلب ...

چاه رویاها کابوسی بیش نبود(51 ساعت عملیات)

سلام

صبح مورخه 14-7-89 بعد از 3 شیفت مرخصی پا به سازمان میذارم.

طبق معمول لوازم خودرو ها رو چک میکنیم تا اگه خدایی نکرده مشکلی وجود داره سریعاً رفع بشه.

امروز مثل سالهای قبل نیروی انتطامی تو شهر رژه خودرویی داره و از ما هم  خواسته تا با خودرو نجات(ایستگاه مرکزی)تو رژه شرکت داشته باشیم .

ادامه مطلب ...

اینجا دائم تو گوشت می خونن پاستور ،cd / dvd

با سلام و خسته نباشین

الان که دارم می تایپم تو یه کافی نت ابتدای خیابون سعدی نشستم

اینجا هوا خیلی گرمه خیلی

دیروز ساعت 15 رسیدم اصفهان و ساعت 20 هم به سمت شیراز  و ساعت 3 رسیدم شیراز و  3:30 تو ایستگاه  12 آتش نشانی بودم با یکی از همکاران تا اذان صبح جلو ایستگاه نشستیم و بعد نماز یه استراحت 1:30 داشتم.

جاتون خالی یه صبحانه مفصل با دوستان میل شد و ساعت 8:40 دقیقه هم از ایستگاه زدم بیرون.

کلی گشتم تا یه کافی نت پیدا شد . اینجا هوا گرم و خیابونا خیلی شلوغه .

اینجادائم تو گوشِت می خونَن پاستور ،cd / dvd 



واسه مدت کوتاهی نیستم

خاطرات یک آتش نشان


سلام

خوبین؟

چه خبرا؟  روز جمعه کجاها رفتین؟ چه کارا کردین؟

خدمتتون  عرض کنم که امروز ساعت 18:30 واسه شرکت تو

همایش تخصصی کشوری با عنوان غارنوردی،غارشناسی و تجسس

عازم اصفهان هستم و از اونجا هم انشاا... شیراز

تو این مدتی که نیستم از تمام دوستانی که دفتر خاطراتم رو برگ میزنن بسیار ممنون و سپاسگذارم

شاد باشین

یا علی