اگه بدونین چقدر ذوق میکردند وقتی لوازم و می دیدن

سلام

امیدوارم هر جای کره  خاکی هستین شاد و سربلند باشین

انشاالله

خدمتتون عرض کنم امروز از 2 تا آموزشگاه اومده بودن اینجا بازدید(سازمان اتش نشانی)

کلاس اول یا بهتره بگم آموزشگاه اول  

بچه های دوره ابتدایی بودن که از روستا اومده بودن آتش نشانی رو ببینم

2 ساعتی باهاشون بودم 

همه نکات ایمنی رو که تو خونه باید رعایت بشه رو بهشون گفتم

بعد کل لوازم ماشین ها رو نشونشون دادم

خیلی لذت می بردن

اگه بدونین چقدر ذوق میکردند وقتی لوازم  و می دیدن

کلاه و سرشون می کردن

من که خیلی لذت بردم

بچه هایی پاک و خندون

کلاس تموم شد و چند نفری دستاشون و بالا برده بودن 

آقا اجازه   آقا اجازه

یکیشون(دختر کوچولو) سوال کرد: خانم ها هم میتونن آتش نشان بشن

منم گفتم بله که میتونی و خوب واسش توضیح دادم

یکی دیگشون سوال کرد 

بهترین خاطرتون رو میتونین واسه ما بگین:

منم واسشون بهترین خاطره ام و گفتم

آخر کلاس هم یک عکس یادگاری با هم گرفتیم و راهی روستا شدن

کلاس دوم  از  آموزشگاه دخترانه اومده بودن

2 گروه بودن

1 گروه سال دوم ها    و گروه دیگه سال سوم ها

اصول اولیه امداد و نجات و واسشون توضیح دادم و اونارو 

با خودروهای آتش نشانی آشنا کردم

لوازم خودروها (امداد و نجات)رو نشونشون دادم 

و هر وسیله رو کامل واسشون تشریح کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنوش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

دوسال پیش که رفته بودم یه گزارش واسه برنامه مون ازیک ایستگاه آتش نشانی بگیرم،خیلی بهم کیف داد!مخصوصا اون قسمت کلاه و لباس آتش نشانی اش!!!!
خسته نباشید

ممنونم

ز-جمالی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام.
چه خوب.
منم 2 تا سوال دارم....
1. خانم ها چطوری میتونن آتش نشان بشن؟
2.بهترین خاطره تون کدوم بود؟

حتماً
2 تا پست ایجاد میشه
جواب سوال و بهترین خاطره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد