آشنایی با لوازم فنی و کاربرد گرده ها

سلام
خوبین؟
2-3 روزی نبودم  و نتونستم وبلاگ و بروز کنم
ممنونم از تمام دوستانی که تو این مدت به وبلاگ سر زدن
راستش و بخواین رفته بودم بردسکن واسه تدریس (اصول امداد و نجات در حوادث جاده ای و چاه افتادگی)  دیروز ساعت 4 صبح راه افتادم تا به امتحام برسم
امتحان که تموم شد 1 استراحت کوتاه و تو هلال احمر کلاس داشتم(ابزار شناسی)
و به دوستای هلال احمریم قول دادم که جزوه آشنایی با لوازم فنی و کاربرد گرده ها رو واسشون تو وبلاگم درج کنم .
پس رو لینک زیر کلیک کنین
نظرات 8 + ارسال نظر
zeinab جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://happy-girl.blogsky.com

بازم سلام. گفتم نمیتونم خودم رو جای شما بذارم. واقعا" نمیتونم چون خیلی سخته من اگه همچین شرایطی واسم پیش بیاد همون اول گریم میگیره و اصلا" نمیتونم تحمل کنم. یه بار برادرم رو عقرب نیش زد خیلی گریه میکرد منم به جای این که بهش دلداری بدم از گریش گریم گرفت! براتونن آرزوی موفقیت میکنم دوباره :)
به وبلاگم سر نزدید راستی!

گریه؟

zeinab جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://happy-girl.blogsky.com

چرا دیدم تو اون یکی وبلاگم نظر دادید. ممنون

فائزه جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام
خوبه:)
موفق باشید
مرسی بابت جزوه

سلام
ممنونم
همچنین

zeinab جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://happy-girl.blogsky.com

سلام.
من شما رو لینک کردم. شما هم اگر خواستید لینک کنید.
راستی من آپم حتما" بیاید. خوش حال میشم نظرتون رو بدونم.

محبت دارین
مزاحم میشم

morteza یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

mamnonam az inke yadeton budeo in file ro dar ekhtiare mano baghighe dostan gharar dadin

سلام مرتضی جان
اختیار دارین وظیفمونه
زکات علم آموختنه عزیزم
موفق باشی
ایام به کام در پناه حق

[ بدون نام ] یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

خوبه اگه کتاب بشه.
جالبه برای کارها تون مدام از این شهر به اون شهر می رین.
تفریحه یا کار؟یا هر دوش؟

سلام
اگه کتاب بشه نداریم.
انشاالله کتاب میشه
در رابطه با سوالی که کرده بودین
تفریحه یا کار ؟
باید بگم که کار بزرگترین تفریح است
--------------
راستی واسه کارای خودمون که نرفته بودیم
درخواست داده بودن واسشون یک دوره آموزشی برگزار کنیم
-------------------------
ایام به کام
موفق و پیروز باشین

دیانا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://d88.parsiblog.com

مثل اینکه این پست به من مربوط نمیشه
خدافس

ممنونم

راز دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.sahele-andishe.blogfa.com

سلام
اصول چاه افتادگی تا حالا نشنیده بودم که به لطف شما دیدم..
راستی مطلب راجع به زنده ماندن در برف را خوندم. خیلی مفید بود و آموزنده. فقط یه سوال. چرا نوشته بودی تو سرما نذاریم بنزین رو دستمون بریزه. متوجه نشدم خطرش چه فرقی میکنه با اینکه مثلا آب بریزه

سلام بر راز عزیز
خوبین؟
ممنونم که اینقدر با حوصله جوابمو میدین.
ممنونم.
در رابطه با سوالی که داشتین(تو سرما نذاریم بنزین رو دستمون بریزه)
باید بگم که:
تاحالا حتماً بنزین رو دستت ریخته مگه نه و حتماً حس کردی که چقدر درستتون خنک و سرد شده علتش اینه که بنزین واسه تبخیر شدن نیاز به حرارت داره و بیشتر حرارت لازم رو علاوه از محیط از دست شما میگیره و حس میکنیم که دست ما خنک شده . حال اگر همین اتفاق در زمستان بیافتد
احتمال سرمازدگی در دست وجود دارد
چون بنزین واسه تبخیر شدن حرارت لازم دارد و محیط هم حرارت لازم را ندارد پس 100% حرارات لازم را از دست ما می گیرد
و در اینجا احتمال سرمازدگی وجود دارد
امیدوارم مبهم واستون توضیح نداده باشم.
ممنونم
ایام به کام.
در رابطه با جوابی هم که به من دادی میام و یکسری توضیحاتی میدم
شرمندم الان وقت ندارم
البته تا 4 روز دیگه نیستم دارم میرم شیراز (دره نوردی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد