آقا گربه تو هنو جوونی میتونی - 2باره تلاش کن

سلام

خوبین؟

خدمت همه دوستای گلم عرض کنم که امروز ماموریت رفتیم

مزاحمت گربه در منزل مسکونی

به محل اعزام شدیم

زنگ میزنم

صاحبخونه درو باز میکنه

1 خانم که دختر کوچولوش تو بغلشون خوابیده

سلام میکنم

وارد خونه میشیم

صاحبخونه ما رو به سمت حیاط راهنمایی میکنه

خانم خونه میگن: هر کاری میکنم گربه بیرون نمی ره

منم گفتم: مشکلی نیست خانم شما تو خونه باشین

میریم تو حیاط

آقا گربه رفته پشت یک زیرانداز

مارو میبینه از اون زیر درمیادو بلند بلند میو میو می کنه

و با سرعت میره به سمت دیوار

می پره    اما متاسفانه نمی تونه بره بالا

واسم جالب بود خیلی

اولین باریه میبینم که یک گربه ازین ارتفاع نمیتونه بره بالا

درضمن صاحب خونه هم از پشت پنجره شاهد کل ماجرا هستن

رو به گربه کردم و گفتم:

آقا گربه تو هنو جوونی میتونی 2باره تلاش کن

انگار گربه متوجه حرفم میشه و 2باره تلاش می کنه اما نمی تونه

خلاصه آقا گربه خیلی تلاش کرد

خیلی . . . . 

اصلاً دوست نداشتم به زور متوسل بشم

البته آقا گربه فکر میکرد زور 

خلاصه دستکش ها رو دستمون کردیم و رفتیم جلو 

آقا گربه چند تا حرکت تهاجمی ، دندوناش و ناخون هاشو نشون داد

اما این کارا هیچ تاثیری به حالش نداشت.

خلاصه گرفتیمش

دستمو انداختم رو گردنش

پوست گردنشو  محکم گرفتم

آقا گربه ما آروم شده بود

تکون  نمی خورد

اصلاً نفس کشیدنشو حس نمی کردم .

و در نهایت از خونه بردیمش بیرون و آزاد

- خیلی دوست داشتم از این مراسم باشکوه تصویری تهیه کنم و نشونتون بدم

اما گوشیم شارژ نداشت

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی خانوم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

آخی نازی حالا مگه گربه هه چی مزاحمتی داشت؟
من عاشق حیواناتم اصل مزاحمتی از طرفشون حس نمیکنم!
همیشه در کارتون موفق باشید

بهنوش سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

خداییش من هردفعه با یکی ازمحسنات آتش نشانی آشنا میشم
من نمیدونستم ازاین کارا هم می کنید!خیلی جالبه برام
موفق باشید

شما لطف دارین
ایام به کام

بهنوش سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

من هردفعه با یکی محسنات آتش نشانی آشنا میشم!
نمی دونستم گربه هم میگیرید!
ایشاالله همیشه سالم و زنده باشید

همچنین

م.فخیمی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

:))))))))))
چه باحال!واس گربه شکارکردنم که نبایدآتش نشانی رو خبر کرد!ای بابا!منو بایدخبرمیکردن خب
:))))
جای من خالی

چشم
سری بعد حتما خبرتون می کنیم

arnika یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

راستش یاد یه خاطره افتادم
یه بار یه گربه رفته بود و بین دیوار خونمون گیر کرده بود و اینقدر سر و صدا می کرد و می رفت اینور و اونور که خواب نداشتیم از دستش،چند روز طول کشید تا بیرونش آوردن...

یه نکته ی دیگه هم جهت اطلاع دوستان که یکی ازوظایف آتش نشانی نجات حیوانات هستش،پس دیگه جای تعجبی نمی مونه.

با آرزوی توفیق برای همه ی آتش نشان های زحمتکش



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد