اخیش راحت شدم درد دل و می گم

سلام

امروز خیلی دلم گرفتست

اینجا هوا بارونیه

تو اسایشگاه نشستم 

پنجره ها رو باز میکنم

تا شاید صدای بارون آرومم کنه ، اما نه انگار فایده نداره

باید بنویسم تا اروم بشم

خدمتتون عرض کنم که امروز از بالا سرمون یک طوفان گذشت

اینجا رو بهم ریخت   کم مونده بود درخت های جلو سازمان و با خودش ببره

کجاش و نمی دونم  حتماٌ نا کجا اباد

البته شاید واسه ما ناکجا آباد باشه

اما واسه اهالی اونجا حتماٌ آبادیست

بگذریم

بعضی از ما ادما وقتی کم میاریم اینطوری مسائل و حل می کنیم 

هی چی بگم  ، هر چی میکشیم از دست این موجود 2 پای

امروز تو ستاد فرماندهی بودم

اول یک سوال:

به نظر شما چند درصد مردم می دونن که شماره اتش نشانی  125 است

امروز فکرشو بکنین

بخاطر این طوفان  برق چند منطقه رفت   کجاشو من نمی دونم

بیش از 50 بار تلفن 125  زنگ خورد و مردم فقط یک سوال می کردن

الو برق منطقه ما قطع شده

الو اداره برق

الو شما دارین اینجا چی کار می کنین

ما برق نداریم

تازه 1 نفر میخواست مارو از پشت تلفن بزنه

شانس آوردیم  جناب الگساندر مخترع تلفن این امکانات و (کتک کاری از پشت تلفن) ثبت نرسوندن  خدارا شکر

آره بنده خدا می خواست منو بزنه

می گفت اقا اگه یکنفرو برق بگیره شما جواب میدین

منم گفتم: آقای محترم اینجا اتش نشانیه

شما باید با اداره برق تماس بگیرین

اصلاٌ حرفای منو نمیشنی

ازین گوش میرفت ازون یکی در می اومد

کم اوردم دیگه

گفتم: اقا من نوکرتم  چشم  درست می فرمائین

چشم  من پی گیر میشم

بعد تماس با اداره برق و موضوع رو هماهنگی کردم

این وسط مقصر کیه

مردم که نمی دونن شماره اتش نشانی 125

یا مسولین که تبلیغات نمی کنن

شما بگین

یا هر 2 گزینه مقصرن

اخیش راحت شدم

درد دل و می گم

ممنونم که تحمل فرمودید

ایام به کام

نظرات 8 + ارسال نظر
bahar جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://trighate-eshgh

hamoon ashenaye hamishegi
ay baba
in mardome ma
harche bazikonhaye khareji ro mishnasan
badesh mirese be zaroori tain tele irane khodemoon balad nistan tajob nadare in ham az pishrafte elme
faghat migam khoda sabretoon bede

ممنونم

بهنوش جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

ای بابا!این درد دل خیلی هاس دوست من،خودتو اذیت نکن

nobody شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://suchasnobody.blogspot.com/

hi
I read your this writing.
all of us, sometimes will be upset and most of the times, we don't know why.
we will upset for many reason but not for special reason.
we must try to be happy, not for ourselves, just for the others.
just for make happy the other people.
we must be happy because a lot of people need us.
I wish for you all of the happiness in the world.
be happy all of the times in your life.

F_M شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://27mehr.blogfa.com

سلام
خواهم که قلب گرمت آماج غم نگردد/ دشت دلت الهی باغ ستم نگردد/ برچهره ات نبینی گردی ز نا امیدی/ از شادی وسرورت ای کاش کم نگردد

ممنونم

مریم فخیمی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

سلام
فک میکنم گاهی وقتالازمه که آدم دلش بگیره.اینطوری مثه هوای بعد ازبارون مطبوع وصاف میشه.
باهاتون موافقم.مردم خیلی باوظایف آتش نشانی وسایرارگانها آشنانیستن به هرحال بایداین مشکل برطرف بشه ونیازبه گذرزمان داره.
....................
بامطلبی درباره آسمان هفته اول خردادبه روزم

درست می فرمائین
-----------
مزاحمتون میشیم

شکیلا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://sibohava.blogfa.com

gahi vaghti baran ham mibarad
aram nemishavad,baz ham migirad
taghsire baran ke nist
delam ke migirad
khoda ham tab mikonad!

I Dont Know

بارقه های حضور یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://cielbleuamiti.blogfa.com

سلام

ممنون از لطفتان

سایت داریو اچ کیو که با ما سر ناسازگاری داشت... پیکوفایل مشکل را حل کرد

شغل شریفی دارید... خدا حفظتان کند...

خدا را شکر

دختر دریا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.seadaughter.blogfa.com

سلام
من بارون رو خیلی دوست دارم . برام مظهر زندگیه و دلم نمی گیره . اما از تکرار آفتاب و آفتاب دلم می گیره ! خوش به حالتون که روز بارونی داشتید . به خصوص از این بارون ها که دهن ادم رو سرویس می کنه !

البته این بارون دهن مارو سرویس نکرد مخمون رو سرویس کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد