جناب آقای . . . . . . . . (بجای نقطه چین اسم من )

سلام

خوبین؟

خدمتتون عرض کنم امروز تو سازمان مشغول صرف صبحانه بودیم 

جای دوستان خالی

کجا بودم آها مشغول صبحانه خوردن بودیم که چشم افتاد به بٌرد   

5 - 6 تا کاغذ جدید به چشم می خورد

نتونستم بخونمشون

آخه فاصلش زیاد بود

صبحانه که تموم شد

رفتم جلو

اگه گفتید چی بود؟

نمی دونید دیگه

اینچنین نوشته بودند که :

جناب آقای . . . . . . . .   (بجای نقطه چین اسم من )

احتراما ، بدینوسیله از تلاش شایسته و ستودنی و سرعت عمل جنابعالی  در عملیات امداد و نجات  چاه افتادگی  (سقوط کودک 7 ساله در چاه 20 متری )

خیابان ........... در تاریخ 89/2/28 تقدیر و تشکر   می گردد

آرزوی موفقیت ،بهرورزی و شادکامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                                                                           مدیر عامل سازمان

رونوشت:

کارگزینی محترم سازمان جهت اطلاع و درج در پرونده پرسنلی نامبرده

----------------------------------

اینم گزارش عملیات امداد و نجات کودک 7 ساله

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنوش چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

بهتون تبریک میگم دوست من امیدوارم همیشه موفق باشید

ممنونم
همچنین

دختر دریا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

تبریک من رو هم پذیرا باشید و خسته نباشید

محبت دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد