۱ حادثه

سلام دارم خدمت همه دوستای خودم . باید بگم که حدود 1۵۰ روزه پیش برای من در محل کارم ( آتش نشانی) یک حادثه رخ داد اونم چه حادثه ای در حال نصب پرچم بودم که یک هو از چرثقیل جدا شدمو چشمتون روز بد نبینه یک سقوط 6-5 متری تو باغچه ، شانس آوردن که تو باغچه . آره زانوی چپم آسیب جدی دیدو کار به جراحی و ثابت کردن قسمتی از مفصل با پلاتین کشید . سرتونو بدرد نیارم از اون ماجرا 100 روز میگذره و دکترم تا الان از وضعیتم راضیه . بعد از این اتفاق ابلاغم از نجاتگری به اپراتوری ستاد فرماندهی تغییرکرد تا وقتی که روبراه شم . هر شب از ساعت 21 میام تو ستاد فرماندهی شیفت شب تا 6/30 صبح . الانم از وضعیت زانوم راضی هستم ، راضی نباشم چی کار کنم . و خوشبختانه تا الام مورد خاصی گزارش نشده و بچه ها در حال استراحت کردن هستن .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد