تلویزیون خونه ما سیاه و سفیده

سلام

کلاس های درون سازمانی شروع شده و من مدرس امداد و کمک های اولیه هستم

دیروز جلسه اول بود

فعلا واسه همکاران جدیدالورود کلاس گذاشتن

کلاس های متنوعیست (شیمی حریق / آشنایی با نردبان ها / امداد و نجات / کمک های اولیه -----------------------

وارد کلاس شدمو بعد از معرفی خودمو و اشنایی بیشتر با همکاران جدید

شروع کردم به تدریس

چون جلسه اول بود همکاران جزوه همراشون نبود

خلاصه کلاس  تموم شد و یکی از همکارام گفت :

الان تو اینم جلسه که شما واسمون تدریس کردین و جزوه ننوشتیم تکلیف چیه؟

منم گفتم : من مطالبی رو که عنوان می کنم جلسه به جلسه رو وبلاگم میذارم . شما می تونین با مراجعه به وبلاگم مطالب رو بردارین

هنو حرفم تموم نشده بود که یکی از از همکارا فرمودند:

آقا ما تلویزیون خونم سیاه و سفید اونوقت شما حرف از کامپیوتر و وبلاگ می زنین

اینو گفت و کلاس از خنده منفجر شد .

منم گفتم مشکلی نیست جلسه بعد دوباره از صفر شروع می کنیم اینجوری درسمون 2 بار مرور میشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد