همیشه پر نور باشین با شما دو تامممممممم

یا هو

درود

دعا میکنم که همیشه پر نور باشین

کی؟

بریم ادامه مطلب و بخونیم

شما 2 تا دیگه اره شماااااااااااااااا 2 تاااااااااااااا

متوجه نمی شم بلند تر بگین

چی شده ؟ یک نفری  

نه یک نفر نیستین  میشه گفت 1 جفتین

چقدر شفافینا   میتونم خودمو ببینم

با شما 2 تام دیگه

اینجوری خیره شدینو دارین می خونین

آره با چشاتونم

همیشه پر نور باشن بیشتر تر تر  

امروز روز آرامی داشتیم  بزنم به تخته  

البته هنو شیفتمون تموم نشده  تا فردا صبح ساعت 7:30 هستیم  

تا آخرش  مثل مرد

اگه لازم باشه بیشتر می مونیم که موندیم بسیاررررررررررررر

الان دیگه همه اومدن تو آسایشگاه و دارن واسه شام به نتیجه میرسن

یک نفر گفت عدسی درست کنیم

که فکر نمی کنم عدسی واسه شام امشب برسه

اووووووووووووووووو  شام و فراموش کردن

زدن تو خاطرات قدیم

یکیشون از خاطرات طلاسازیش میگه

اون یکی از خاطرات سبزی فروشی

وای دارن میرن تو بحث غیبت

بی خیال

فردا صبح کلاس دارم

واسه همکاران جدیدالورود

آخ اگه بدونین چه لذتی داره تدریس  البته شاید هم بدونین

من که لذت می برم

زکات علم آموختن است .

یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
من یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://hejrat-19.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه
ادتون میکنم
موفق باشید

ممنونم .
بازم میگم چشاتئون جالب میبینن
اخه پرنورن

گریگوری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

قدیما به بچه ها می گفتن: عمو می خوای چکاره بشی؟ می گفت:پلیس،اتش نشان... شغل هایی که سمبلی از فداکاری بودن.
حالا که همون سوال رو می پرسم: دکتر، می گن خیلی پول داره! شایدم مهندس عمران ...

سلام
موافقم
ممنونم

ریحانه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

آره درس دادن شیرینه البته اگه اونایی ک بهشون درس میدی بچه دبستانی نباشن!خیلی حوصله میخواد سرو کله زدن باهاشون

نیدونم
من که دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد