حضور در دفتر معاونت عملیات

حدود ساعت 10 - 11 صبح بود که یک هو اعلام کردند برم  به دفتر معاونت عملیات

در زدم و وارد شدم

سلام

مع عملیات : علیک سلام خوبین

رفتم جلو (احوالپرسی گرم)

یک هو دیدم مع عملیات سازمان ازم تشکر کرد و یک هدیه(کیف دستی) و لوح تقدیر (فرصت نشد لوح تقدیرو بخونم) به من دادن، تشکر کردم و یک نگاه به لوح تقدیر کردم گفتم که بسیار زیباست .

خلاصه از اتاق بیرون اومدم و لوح و خوندم

اینطوری شروع شده بود :

جناب آقای 

مدرس محترم هنرستان آتش نشانی و خدمات ایمنی / اداره آموزش و تربیت بدنی

احتراما بدینوسیله . . . ..  

در مجموع واسه تدریس و همکاری با واحد اموزش ازم تشکر کرده بودند .

همین

خدارا شکر که تا الان تونستم به وظیفم درست عمل کنم و مدیریت سازمان از عملکردم راضیست .

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ


خدا رو شکر
برای خاموش کردن و یا کنار اومدن با آتیش بچه ها جایزه گرفتین.......

پیروز باشین

سلام
انسان ها با هم متفاوت اند
پس تصوراتشان هم متفاوت
موفق باشین

حسن دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام موفق باشین

مونونم
همچنین

من دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://hejrat-19.blogsky.com

این که شما از کارتون راضی هستید و دوستش دارید بزرگترین هدیه رو به خودتون دادید
مرسی که به هجرت کده من سر زدید
موفق باشید

درست می فرمائین /
ممنونم

حسین اصغری دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://باشگاه دماوند گرگان

سلام
با اجازه ما آدرس وب شما رو توی لینکهامون گذاشتیم
به امید سلامتی و پیروزی برای شما و همشریان خوبتون

ممنونم - محبت دارین

هدیه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://sokotedardetanhayy.blogfa.com

سلام

خوبین

خیلی ممنون

به قول خودتون اتاق جدیدتون خیلی بهترو جالب تره

مطلبتونم جالب بود

موفق باشید

التماس دعا

یا علی

ممنونم - همچنین

مجتبی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام حال شما خوبین؟ بعنوان یک همشهری هم به خاطر وبلاگ و هم بخاطر نحوه برخورد و نگاهت به هنرجویان تبریک میگم چون همین هنرجویان آینده سازان آتش نشانی شهرمان هستند واست آرزوی پیروزی دارم بازم بهت سر میزنم(از طرف برادر یکی از هنرجوهات)

سلام
آقا مجتبی ممنونم که به من سرزدین
البته بعضی وقت ها تو کلاس سخت میگیرم
اخه بقول جنابعالی آینده سازان اتش نشانی هستند .
یک جورایی هم ما مسئولیم
ممنونم
به داداش سلام برسونین( هر چند که من شما و داداش رو نمیشناسم)
.

وحید حسین پور پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.seyc.persianblog.ir

سلام
آبتین عزیز
واقعا از وبلاگ پر بارت استفاده کردم –مخصوصا این پست های آخر – برای من باعث افتخاره که با شما تبادل لینک داشته باشم - اگه نظرتون مثبت بود حتما خبر بدید –من منتظرم
اگه موافق بودی و قابل دونستی من رو با اسم ایمنی صنعتی حسین پور لینک کن و لینک دلخواه خودتو برام بفرست-خوشحال میشم
حسین پور(فارغ التحصیل مهندسی صنایع ایمنی صنعتی)

فقط من! سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
چند تا از پستاتون رو خوندم و بقیه اش رو هم به مرور میخونم. از پست مارمولکی خیلی خوشم اومد و کلی خندیدم. حرفه پر هیجان و پر خطر و جالبی دارین. خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد