خدایا این بنده خدارو شفا بده آمین

سلام

امروز جمعست و مثل جمعه های دیگه

بچه ها مشغول نظافت کردن ایستگاه هستند

منم تو ستاد فرماندهی پشت تلفن های 125 نشستم

کاش نَنِشسته بودم

از لحظه اول که نشستم ها

تلفن ها دارن زنگ می خورن

همشون مزاحمون

این گوشی  و برمی داری اون یکی دیگه زنگ میخوره

یا 3   4    تایی با  هم زنگ میخوره

همشونم مزاحمم

مزاحمم

ای خدا

واسه چی بضی ها کم فکرن

نه واسه چی اینقدر بچن

یا چی بگم   شما قضاوت کنین

الانم همینطوری حی داره زنگ می خوره

قبلاً از دست دکه های تلفن مینالیدیم

اخه تعدادشون تو سطح شهر کم بود

اما الان

خودتون بهتر میدونین دیگه

سر هر کوچه و خیابون یک دکه  تل نصب شده

واسه اینکه مردم بتونن تمای بگیرن

کاراشون زودتر انجام بگیره

از همه مهمتر زمان رو بدست بیارن و از دستش ندن

اما بعضی از این انسانهای باشعور 

بعضی هاشون

تو ساعاتی از شبانه روز شعورشون افت میکنه شدید افت میکنه ها

آمپر شعورشون میاد پایین

واسه اینکه بخندند

حال کنند

این کلیدی که رو تلفن های دکه ای هست نوشته  تماس اضطراری آتش نشانی رو با انگشت مبارکشون میفشارن و میگن الووووووووووو       اتفاقات آب     الوووووووووووووو    غذای ما سوخت بدادمون برسین  ناهار نداریما

در ضمن همینطور که دارم  وقایع و شرح میدم  

تلفن ها همینطور میزنگه

این انسانهای باشعور میبینن که نوشته تماس اضطراری

اما باز مزاحم میشن

چی بگم والا

این خط های ایرانسل هم که اضافه شدند

وقتی همینطوری سیم کارت میدن دست مردم

ثبت نام نمی کنن

همینه دیگه

دوره هم جم میشن

هی میزنگن  میزنگن

بی جنبن دیگه

تربیت ندارن

از موبایل داشتن فقط مزاحم شدن و بلدن

بعضی وقت ها با خودم میگم

آیا جناب الکساندر مخترع بزرگ

که با اختراعشون کمک بزرگی به جامعه بشری کردند

آیا از این اختراعشون راضی هستن

من که نمی دونم

باز تلفن ها میزنگن

بله شماره دکه تلفن است

جواب میدم

 بله  بفرمائین

صدای فوت کردن میاد   با یک فریاد بلند

من که واسه همشون دعا میکنم

به امید روزی که بعضی از ما ادما درجه شعورمون هیچوقت افت نکنه

و مزاحم 125  110   115   نشیم

شما هم دعا کنین

دعا کنین که بعضی از این انسانها بجای مزاحم شدن به ما

چی بگم

برن مزاحم مسول کتابخونه بشن

ینی اینقدر تو کتابخونه بشینن واسه کتاب خوندن

که دیروقت شه بد مسئول کتابخونه بیاد ازشون خواهش کنه و بگه

آقای محترم   خانم محترم 

میخوایم کتابخونه رو تعطیل کنیم آخه ساعت 12 شبه

فردا صبح  ما هستیما

خواهش میکنم کتاب خوندنو تمومش کنین

فردا صبح ما هم هستیم  

فردا دوباره بیاین تا شب کتاب بخونبن

ینی همچنین چیزی اتفاق می یفته

که این مزاحمین بجای اینکه مزاحم ما بشن

برن مزاحم مسئول کتابخونه بشن و مسئول بنده خدارو تا 12 شب تو کتابخونه نگهش دارن

نمی دونم

شاید از آرزوهای دست نیافتنی باشه

الان تلفن و جواب دادم

1 اقا فکر کنم 25   30 سال میفرمایند

الوووووووووو آتش نشانی

بله بفرمایین

آقا اونجا اتشفشانیه

بعد صدای بلند خندیدن 5    6 نفر میاد

خدایا این بنده خدارو شفا بده

آمین

نظرات 11 + ارسال نظر
Vampire Queen جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://vampirequeen.blogsky.com

اعصابتون باید فولادی شده باشه !
اتفاقآ خوب که نشستی ، میدونی چقدر کمک میکنه سطح تحملت بره بالا؟
همیشه یه چیزای خوبی هم داره ، اتافاقای بد
ملت ایران جو گیر و 98 درصد نفهمن !

فولاد
یادش بخیر
از فولاد هم رد کردیم
---------------
قبول دارم سطح تحمل میزنه بالا

مخ تش شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://mokhtash.blogfa.com

سلام .
ممنون !
اِی تو اوون روحشون !!! ( مزاحمین ُ عرض کردم ! )

سلام
اینطوری نگین
واسشون دعا کنیم

حوا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ http://hava0.blogfa.com

آمپر شعور پایین چقدر بده...

از خیلی
خیلی بیشتر بده
موافقم
شاد باشین

F_M شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.27mehr.blogfa.com

سلام
زیاد خودتون را ناراحت نکنید انشالله خدا همه مریضها را شفای عاجل عنایت فرماید.
ولی خدایی این جور آدما سوژه خندن!از بس بهشون توجه نمیشه دست به این کارها میزنن واقعا براشون متاسفم

سلام
نارحت؟
نه بابا
عشق به کارمون باعث میشه که همه چیرو تحمل کنیم
این که چیزی نیست

م.فخیمی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

بله!البته که کارشماحساستره وخطرشم بیشتره
موفق باشی دوست من

ممنونم /همچنین

مه یازین شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://mahyazin.blogfa.com

از وبلاگتون استفاده کردم واقعا دلنشین و جذابه با اجازتون جز لینک دوستان گذاشتم .
یا علی

نظر لطفتونه
محبت دارین

بهنوش شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.saeqeh.blogdoon.com

خدا شفاشون بده!بعضی ها واقعا شعورندارن!خدای نکرده وقتی یه باراین اتفاق برای خودشون بیوفته و پشت خط بمونن،تازه اون موقع متوجه میشن!
الهی بمیرم!شما هم باید اعصاب فولادی و صبرایوب داشته باشید با وجود این هموطنان عزیز...
موفق باشید همیشه

بله خدا شفاشون بده
آمین یا رب العالمین

هدیه یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://sokotedardetanhayy.blogfa.com

سلام

خوبید؟

اگه شما جای من بودید اون وقت می گفتم

ان قدر کار دارم یعنی دیگران کار دارند اما حوصله ی انجام کار هاشونو ندارن و اون ها رو محول بر کس دیگری می کنند و من هم جز این دیگری ها هستم

الانم مشغول انجام یه کار فتوشاپی واسه بسیج دانشگامون

تحقیق بچه هامون و ...

به کارهای خودمم نمی رسم

یه روز خالی ندارم

واسه همینه

که نمی تونم بیام

شرمنده

ان شاء الله جبران کنم

موفق باشید

التماس دعا

یا علی

سلام
خدمتتون عرض کنم که وضعیت من هم دقیقاً شبیه وضعیت شماست
اما با برنامه ریزی همه چی حل میشه
مثل آب خوردن
------
ممنونم
شاد باشین

انعکاس یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://en-ekaas.blgfa.com

سلاااااااااااااام
چقدر خوب شد کهبه وبلاگت برخورد کردم
من سربازیمو توی اتش نشان بودم.البته وی اصفهان.خاطرات خیلی عالی و توی دارم از دوران سربازیم.یعنی شای بگم یکی از بهترین و موثر ترین دوران زندگیم دوران خدمتم توی اتش نشانی بود.
اگه لطفکنی از خودت و از اینکه اهل کجایی و شاید اطلاعات ارتباطی شاملای دی یا ایمیل بهم بدی خیلی خوشحال میشم
یادت باشه که اتش نشانی شغل نیست.عشقه.
و یادت باشه که توی سوره مائده اومده که هرکس یک نفر را نجاتبده مث اینه که تمام بشریترا نجات داده.
ضمنا هنوز یادم هست که هفتم مهرماه روز اتش نشانه.هنوز خیلی چیزا یادمه.کاش بتونیم باهم صحبت کنیم.

سلام
ممنوم که به من سر زدین
موفق و ایام به کام

زهرا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

باز سلام.
آخه چرا تو صفحه نظرات آدمک نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هرچی آدمکه خودتون میذارین ولی ما نمی تونیم.
الان هم از خاطرتون خنده ام گرفته هم متاسف شدم...
ولی خدایی تو این مورد خیلی صبر دارین که خسته نمیشین.
خدا همیشه یار و یاور شما و دوستاتون باشه.

سلام
اینکه تو صفحه نظرات آدمک نداره
خدایی تقصیر من نیست.
------------------------------------
اگه آدم عاشق کارش باشه هیچ وقت خسته نمیشه
مگه نه؟

کامیشا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://kamiisha.blogsky.com

فقط میتونم بگم که دلم به شدت برای این جور آدمها میسوزه .آدمی که مزاحم تلفنی میشه یه جورایی بیماره ، ولی افرادی که مزاحم 110 و 115 و 125 میشن هم بیمارن هم بی وجدان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد