یک موزیک مناسب وبلاگ

سلام

خسته نباشین

راستش هرچی تو نِت از این اطاق به اون اطاق زدم تا یک موزیک مناسب واسه وبلاگ پیدا کنم  نشد که نشد

شما  میتونین منو کمک کنین؟

ممنونم میشوم ادرس موزیک رو واسم تو نظرات درج کنین

شاد باشین و ایام به کام

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنوش دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.saeqeh.blogdoon.com

یک سایت هست،آدرسشو میذارم،برید اونجا شاید چیز به دردبخوری پیدا کنید
www.pichak.net

سلام
ممنونم
محبت دارین
باید بگم که اینجا هم رفتم
اما . . . . .
------
موفق باشین

م.فخیمی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام.من پیشنهادمیکنم ازخیراهنگ واسه بلاگتون بگذرید!برااینکه باعث میشه وب سنگین بشه ودیربالابیادوهمین عاملیه تامراجعه کننده های وبتون کم بشه.

علیک سلام
پیشنهاد خوبیه.
ممنونم که راهنماییم کردین
شاد باشین و سربلند
ایام به کام

بهنوش دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.saeqeh.blogdoon.com

منم میخواستم بگم که آهنگ نذارید!آخه خودم شخصا وقتی با نت کارمی کنم آهنگ هم گوش میدم،بعداگه وبتون آهنگ داشته باشه آدم ازاینکه مجبورموسیقی خودش رو قطع کنه یا دوتا آهنگ رو درهم گوش بده،خوشش نمیاد
اون قضیه ی جنازه هم خیلی باحال بودها!حال کردم:))

بله کاملاً درست می فرمائین .
شاید بعضی وقت ها اعصاب ادمو بهم بریزه
منم موافقم
واسه راهنماییتون ممنونم
------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد