توقع من بالا بوده یا دانش اموزای این دورو زمونه بی بخارن

سلام

خسته نباشید

هفته معلم و تبریک میگم

جانم؟ شما مربی   معلم   استاد نیستین؟

نه کی گفته؟

هممون هم معلمیم  هم استادیم

چه جوری

اینجوری

تاحالا حتماً شده که یک چیزی یاد دوستتون داده باشین ؟

آره   

خب دیدین شما هم معلمین

پس

معلم عزیزم روزت مبارک

دیروز 4 ساعت کلاس داشتم

2 ساعت واسه همکاران جدید که استخدام شدن و در حال گذروندن دوره های آموزشی هستن

2 ساعت هم با دانش آموزای متوسطه رشته اتش نشانی  یا بهتره بگم آینده سازان آتش نشانی اینجا

کجا بودیم 

آها

میخواستم بگم که تو این 4 ساعت کلاس یک نفر هفته معلم و  تبریک نگفت.

منم چیزی نگفتم

اما تو کلاس  کلی خندیدیم

البته با دانش اموزا  خیلی خوبن    همیشه می خندن

همکاران جدیدالورود هنو چهره دومشون رو نشون ندادن

البته بعضی ها فقط 1 چهره دارن.

داشت یادم میرفت

این رو هم بگم که دیروز اول صبح تو بیسیم هفته معلم و به همکاران اموزشی تبریک گفتن

و ظاهراً هدیه ای ناقابل هم تهیه فرمودند. دند   دند   دند

نظرات 5 + ارسال نظر
F_M دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.27mehr.blogfa.com

سلام.
روزتون مبارک.
زیاد به بچه های امروزی سخت نگیرید تا یه چیزی به نفعشون نباشه تو هیچ راهی قدم بر نمی دارند
اگه قرار بود ازشون امتحان بگیرید اون موقع میدید که چه جوری روز معلم را بهتون تبریک میگفتن. تبریک میگفتن وکلی خواهش که امتحان نگیرید

آخه خودمم دیروز امتحان داشتم باورتون نمیشه اینقدر سختگیره که بعضی وقتها دلمون میخواد..........
بگذریم...کلی بهش تبریک گفتیم که امتحان را راحت بگیره.
تبریک گفتنمون اثر داشت هم امتحان راحت بود هم خودش اعتراف کرد اولین گروهی بودیم که امتحانشون راحت گرفته.

ببخشید خیلی حرف زدم!!!!
بازم روزتون مبارک.

سلام
اِ پس حتما باید ازشون امتحان بگیریم که تبریک بگن اره؟

زهرا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

۱ سلام گرم به همه معلم های عزیز به خصوص پدر خودم که امسال آخرین سال معلمیشه.
واقعاْ شغل شریفیه.
ولی هیچ وقت به کسی توصیه نمی کنم که معلم بشه چون.......
خیلی سخته
خیلی
و مسئولیتش به اندازه هزاران نفره که می خوان آینده کشور رو بسازن.
به شما هم مخصوص این روز قشنگ رو تبریک می گم و امیدوارم موفق باشین.
ان شاالله که کادوهای خوب گرفتین.

بله شغلی شریف
منم که علاقه دارم
درست می فرمائین مسئولیتی سخت
ممنونم

زهرا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم.
دانش آموزهای این دوره زمونه بی بخارن
به پدرم هم کسی تبریک نگفته.
شما ناراحت نشین.

اِ
از طرف من به پدرتون تبریک بگین
شاد باین

بهنوش سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.saeqeh.blogdoon.com

سلااااااام!وای خدای من،اصلا یادم نبود شما هم آموزش میدید!
روزتون مبارک معلم خوب و عزیز!
امیدوارم سالها تو کارتون موفق باشید و شاد

راستش ما هم آموزش میدیم هم اموزش میگیریم

از طرف من هم تبریک

موفق باشین

arnika یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

جالب اینجاست که وقتی دوستم بهم پیام داد و این روز رو بهم تبریک گفت،مطمئن بودم که پیام رو اشتباهی فرستاده و با دقت هی می خوندم تا به آخرش برسم و ببینم منظورش کی بوده،اما دیدم نه مثل اینکه درست فرستاده...
بعد فکر کردم دیدم شاید منظورش این بوده که من از طرف اون این روزو به خواهرم که معلمه تبریک بگم،اما بازم نه منظورش خودم بودم...(آخه من تازه یکی دو سالی هست که آموزشو شروع کردم و عادت نداشتم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد