این پست و واسه یکی از خوانندگان وبلاگم فعال می کنم شما هم بخونید

چگونه از کار لذت ببریم
(این یکی از بزرگترین رازهای موفقیت است)  

واژه کار به صورت سنتی در ذهن افراد با درد و رنج و خستگی برابر شده است و اکثر افراد که به کارهای سنتی مشغول هستند کار را به صورت فعالیتی خسته کننده و اجباری می ببنند.دلیل بسیاری از شکستها و عقب ماندگی های ما نیز همین طرز تلقی از کار است .چنان که حضرت علی (ع)می فرماید:
                                          آفت هرکار علاقه نداشتن به کار است.


 باورکنید دوستان مدتهای زیادی آرزوم این بود که شغلی رو داشته باشم که از اون لذت ببرم چون کاری رو که داشتم انجام میدادم تحمیلی واز روی مجبوری بود ونکته زجر آورش این بود که همه روزهاش شبیه هم بود وبرام تکراری شده بود ولی از روزی که خدا درب این کار رو به رویم باز کرد نه تنها معنی لذت بردن از کار رو فهمیدم بلکه درک کردم که میشه از این روشها توی کار قبلی خودم هم استفاده کنم ومطمئنم صد در صد موفق خواهم بود و رموز موفقیت رو اول از لطف خدا میدونم بعد هم از تلاش بنده های خدا

چند تا از موارد لذت بردن از کار رو میتونید اینجا بخونید ودرک کنید.

خداوند از خلق انسان و کائنات لذت می برد, خلق ویژگی جدید در خود ما نیز باعث می شود از کار لذت ببریم .هدفهای خود را به روز کنیم و هدفهای جدیدی که در این سیستم برای ما پیش می آید رایاداشت کنیم فکر خود را معطوف چیزهایی بکنیم که در این سیستم به دست آورده ایم. همیشه از این لفظ استفاده کنیم که زیر مجموعه من باید پول در بیاوردتسلط بر کار و انجام آن به بهترین نحو باعث لذت بردن از کار می شود شناخت بهتر کار و کمپانی باعث می شود افراد از کار لذت ببرند.مسائلی که باعث می شود از کار لذت نبریم را از خود دور کنیم فکر خود را مشغول چیزهایی که به دست نیاورده ایم نکنیم.  

هدف یک شخص بهترین عامل برای لذت بردن از کار است.  

لذت را بشناسیم و آن را به مجموعه خود نشان دهیم .  

وجود سه عامل صبر ,صداقت و صمیمیت در گروه. 

حسادت نکنیم و از پیشرفت دیگران لذت ببریم . 

تمرکز در کار باعث لذت بردن از کار می شود.  

مثبت نگری در کار داشته باشیم.  

توقع بیجا از کار نداشته باشیم

نظرات 6 + ارسال نظر
ژیلا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://3oo3e.blogsky.com

سلام....
خوبین؟
خیلی یه دفعه ای وبتونو پیدا کردم...
یه جورایی خوشم اومد...من خودم کارای اینجوری رو خیلی دوست دارم...
خوشحال میشم به منم سر بزنید...
ممنون

چه جالب
حتماٌ مزاحمتون میشم
ایام به کام

دختران نقره ای دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://silvergirls220.blogfa.com

سلام.
ممنون از حضورتون.
وب شماهم جالبه.
بازم سر بزنید.

سلام
نظر لطفتونه
حتما میام

مخ تش دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://mokhtash.blogfa.com

خودمونیم ( ! ) خوندن دستوشته های یه آتش نشان خدایی خیلی باحاله ها !!

مخ تش عزیز محبت دارین

راستش فکر نمی کردم خاطرات یک اتش نشان اینقدر جالب از آب دربیاد

ممنونم
شاد باشی مخ تش

بهنوش سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.saeqeh.blogdoon.com

نکته های جالبی بود!امیدوارم خواننده وبلاگتون تحت تاثیرقراربگیره
روزقشنگی براتون آرزو می کنم.

ممنونم
ایام به کام

F_M سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.27mehr.blogfa.com


¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------به وبلاگم سر بزن---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--ضرر نمیکنی--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

نظر فراموش نشه مخصوصا در مورد سوالی که در وبم پرسیدم

یه اعتراف وب شما خیلی جالبه واز اطلاعات خوبی هم که قرار دادید ممنون

ممنونم
نظر لطفتونه

زهرا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام.
باید این مطلب که گذاشتین رو چند بار بخونم.
۱ بار کافی نبود.
نکته هایی که موردی گفتین دقیقاْ برعکسش رو در نظر داشتم.
خدا روزی ده همه ماست.
باید توکل کنم و سعی کنم از اون نکات استفاده کنم.
ممنون.
خیلی لذت بردم.

انشاالله
-----------------
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد