کاغذ کوچولورو یک ماچ گنده کردیم و


سلام

خوب که هستین؟

خنده رو لباتون که خونه کرده بیرون نمیاد ماشاا.... 


نه عزیز ما حسود بخیل نیستیم 


الحمدالله

-------------------

بله بسلامتی امتحان رو هم دادیم

جاتون خالی اسیدی

امتحان عملی برق داشتیم( تو پست قبلی واستون توضیح دادم)

تو ترم ۲ بار رفته بودم سر کلاس

چی کار کنیم دیگه

درگیریم

سازمان یک طرف  دفترم (کانون تبلیغات) یک طرف

دانشگاه و بگم   اونم یک طرف

۴ ساعت رفتو برگشتم به دانشگاه زمان میبره

-----------

خلاصه وارد کارگاه برق شدم و . . . . 

من تو گروه دوم بودم

استاد پشت میز نشسته بود زیر دستش شیش تا کاغذ بود

تو هر کاغذ یک سوال نوشته بود

یکی یکی بچه ها کاغذا رو برمی داشتن و می رفتن مدارشون رو می بستن

حالا شانس با کی یار بود ما من قلقلی

از همون اول که چشم با کاغذای زیر دست استاد آشنا شدا یک هویی حس کردم

کاغذ تهییه داره خودشو به زمین و آسمون میزنه که نگاهش کنم

هی دست تکون میداد  چشمک میزد

کم اوردم دیگه

دیدم گناه داره

کم مونده بود که خودشو دو تیکه کنه

برداشتمش

وای خدا  یک سوال ساده ساده

حال کردیم اسیدی

کاغذ کوچولورو یک ماچ گنده کردیم و

مدارمون رو بستیم و ۶ نمره عملی رو گرفتیم

استادمون کاغذا رو ازمون می گرفت

اصلاْ دوست نداشتم کاغذ و بدم اما چاره ای نبود

یه چشمک به کاغذ مون فرستادیم و دو دستی تقدیم استاد کردیم

حاصل زحمت ۲ جلسه کلاس رفتنمو گرفتم

۲ جلسه کم نیستا

----------------------

ایام به کام


نظرات 9 + ارسال نظر
عفیفه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://afifeblog.blogfa.com

سلام.میلاد بانوی دو عالم مبارک
با شعری برای مادران عزیز به روزم
در ضمن کی گفته شما بخیلید؟؟؟

کسی که نگفته
اینو گفتم که اینطوری فِک نکنین

CAPTAN چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://SIAVASH.BLOGFA.COM

KHASTE NABASH I GHAHREMOOON

mamnun captan

تندیس(مهیا) چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی .اگه میای به وبلاگم لطفا مطالب رو بخون و در مورد شعرای خودم نظر بده
تخصصی هم نباشه دوست دارم نظر بدب
راستی آتش نشان عزیز
لینکت می کنم
مطالبت قشنگه امید وار کننده ست و برای من که لبخند دیگر...
لطفا این نظر رو تاییدش نکن
شمام اگه دوست داشتی لینکم کن

زهرا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام.
خوبید؟
کلی به آدمک هاتون خندیدم.
خیلی بامزن.
دیگه از بی کیفیتیه کلاس شاکی نیستین...........؟!
امیدوارم تو همه امتحاناتون نمره خوب بگیرید.
تولد حضرت زهرا (س) مادرمون ،رو به همه تبریک میگم.
عید شادی داشته باشید.

از بی کیفییتی
راستش ناراظی هستم شدید
استاد فیزیک نمیتونه تدریس کنه
سوال می کنی جواب نمی ده
چی بگم
----------------
ایام به کام
------------------
راستی منم تبریک

nobody چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://suchasnobody.blogspot.com/

hi
at first, I should congratulation you for your exam mark.
and after that,can I ask you one question?
where can I find these pictures you use in weblog?
I talk about tiny fantasy pictures.
thanks.

دختر دریا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

چه حالی می دن این اموشن ها

؟

بهنوش پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

خداروشکرکه خوب دادید!والا عین شما ما نگران امتحان فارما هستیم!خدا بخیرکنه،استادمون فقط رو خونی ازروی اسلاید بلد بود ما که فقط نوشتیم!خدا کمک مون کنه

امتحان فارما به سلامتی بگذره یک صلوات
درست میشه
مطمئن باشین

windygirl شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://windygirl.blogfa.com

سلام
ممنون سرزدین
خیلی خاطره با نمکی بود
منم تو درسام خیلی شانس میارم..معمولا
آدمکاتون خیلی باحالن...ولی میشه بگین از کجا میشه تهیشون کرد؟!!!!

نظر لطفتونه
ایام به کام
تو وبلاگتون تو نظرات لینکشو گذاشتم

دختر دریا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

منظورم آدمک هاست دیگه

آهاااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد