کاش هنوزم همه رو ۱۰ تا دوست داشتیم

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم 


اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم 

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم 

اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم 


کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود 

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش 

را از نگاهش می توان خواند 





کاش برای حرف زدن 

نیازی به صحبت کردن نداشتیم 



کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود 


کاش قلبها در چهره بود 




اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد 

و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم 


 


دنیا را ببین... 

بچه بودیم از آسمان باران می آمد 

بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید! 



 

بچه بودیم همه چشمای خیسمون رو میدیدن 

بزرگ شدیم هیچکی نمیبینه 



 

بچه بودیم تو جمع گریه می کردیم 

بزرگ شدیم تو خلوت



بچه بودیم راحت دلمون نمی شکست 

بزرگ شدیم خیلی آسون دلمون می شکنه 



بچه بودیم همه رو ۱۰ تا دوست داشتیم 

بزرگ که شدیم بعضی ها رو هیچی 

بعضی هارو کم و بعضی ها رو بی نهایت دوست داریم


 

بچه که بودیم قضاوت نمی کردیم و همه یکسان بودن 

بزرگ که شدیم قضاوتهای درست و غلط باعث شد که 

اندازه دوست داشتنمون تغییر کنه



 

کاش هنوزم همه رو 

به اندازه همون بچگی ۱۰ تا دوست داشتیم 




بچه که بودیم اگه با کسی 

دعوا میکردیم ۱ ساعت بعد از یادمون میرفت 




بزرگ که شدیم گاهی دعواهامون سالها تو یادمون مونده و آشتی نمی کنیم 


بچه که بودیم گاهی با یه تیکه نخ سرگرم می شدیم 

بزرگ که شدیم حتی ۱۰۰ تا کلاف نخم سرگرممون نمیکنه 




بچه که بودیم بزرگترین آرزومون داشتن کوچکترین چیز بود 

بزرگ که شدیم کوچکترین آرزومون داشتن بزرگترین چیزه 



بچه که بودیم آرزومون بزرگ شدن بود 

بزرگ که شدیم حسرت برگشتن به بچگی رو داریم

 

بچه که بودیم تو بازیهامون همش ادای بزرگ ترها رو در می آوردیم 

بزرگ که شدیم همش تو خیالمون بر میگردیم به بچگی 




بچه بودیم درد دل ها را به هزار ناله می گفتیم همه می فهمیدند 

بزرگ شده ایم درد دل را به صد زبان به کسی می گوییم... هیچ کس 
نمی فهمد 



بچه بودیم دوستیامون تا نداشت



بزرگ که شدیم همه دوستیامون تا داره 





بچه که بودیم بچه بودیم 

بزرگ که شدیم بزرگ که نشدیم هیچ؛ دیگه همون بچه هم نیستیم

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام
نظر لطفتونه حسین جان
در پناه حق

فرهاد شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.farhadfarhadzadeh.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری .
خیلی خوبه که مطالب آموزنده هم داره . براتون آرزوی موفقیت می کنم .

نظر لطفتونه ممنونم
همچنین

(((((ESHGHE MANAVI))))) شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ HTTP://WWW.YAAHOSEYN.PERSIANBLOG.IR

به نام خداوند سلام یا رب العالمین موفق باشید و پیروزمند.

ممنونم
همچنین

مریم فخیمی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

...وچه تنهاییم

دقیقتاً

omid شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.bat.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگ و اموزنده ای دارید به من هم سر بزنید

محبت دارین
حتما مزاحمتون می شم

بهنوش یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://saeqeh.blogfa.com

بزرگ که میشیم یادمون که می تونیم بقیه رو هم دوست داشته باشیم!

سلام
بله
وافقم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.gheybat12.blogsky.com www.zibaandishi.blogsk

خیلی مطلب قشنگس بود کاش واقعا بچه بودیمو زندگیرو همونجوری زیبا می دیدیم.اما حیف وصد حیف...
خواستی به منم سر بزن خوشحال میشم

کاش . . . .
مزاحم میشم

دیانا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://passkhande.blogfa.com

ای فیلسوف
چقدر قشنگ بود خودتون نوشته بودین یا کپی کرده بودین؟راستشو بگو


مخصوصا جمله آخر واقعا قشنگ بود
چرا اینجا شکلک نداره؟

سلام
می ترسم بگم خودم ننوشتم از درجه فیلسوفی . . . .
----------
باید بگم که . . . . بله شما درست می فرمائین
راستشو گفتم چون متقدم که دروغگو کم حافظه است
ایام به کام
-----------------
در رابطه با شکلک هم من بیتقصیرم
اگه راهی وجود داره تا من قسمت نظرات رو ویرایش کنم راهنمایی بفرمائین
ممنونم

فائزه یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

آخی دلم بچه گیهامو خواست....
خیلی ناز نوشته بودی

محبت دارین
ایام به کام

مسلم یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.metalixa.blogfa.com

سلام.
مرسی از نظری که گذاشتی تو وبم.
اگر شما حرفه ای هستید.بگو حمایت باید چه طوری میشد؟
از مکانی که ما داریم سنگنوردی میکنیم امکاناتی هم که داریم خبر نداری داری ؟
نه نداری.
من قبلا به بچه های دیگه که البته منشا این حرکت میدونم کیه جوابشو دادم.به کسی هم ربطی نداره که من پست پاک کنم یا عکسشو عوض کنم.شما در حدی نیستی که از وب من داری انتقاد میکنی من از مربی درجه ۲ سنگنوردی درباره این موضوع سوال کردم اقای صمدی کاملا با حرف من موافق بودند بازم مرس از انتقادت..

سلام
خوبین مسلم جان
ببخشین اگه ناراحتتون کردم
آخه کاری که شما دارین میکنین
مطمئن باشین که حادثه آفرینه
بازم معذرت می خوام
این نطری هم که داده بودم از رو هوا نبود
بله درست می فرمائین من خودم هم مربی درجه سنگنوردی هستم
در حال حاظر هم مدرس امداد و نجات هستم
بگذریم
منو ببخش دوست من
نظر و بذار به حساب دوستی عزیز
ایام به کام

فیروزه یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://KHASTEYEDONYA.BLOGSKY.COM

سلاممم
مرسی اومدی وبلاگم
بازم اپ کردم
جوابتم دادم
بذار امتحانامو بدمبازم سر میزنم
لینکم کن
خدافظیی:)

امتحانات موفق باشین
ممنونم
مزاحم میشیم

طیبه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://notes.blogfa.com

سلام.
وقتی به بچه ها درس میدم.وقتی میونشونم٬ دقیقا همین حسو دارم.
راستی فکر کنم برای لوگو اگر می نوشتید
the memories of a firemanدرست تر میشد.

کلاً آموزش یک حس خوبی به آدم میده
منم مثل شمام واسه بچه های دوره متوسطه (آتش نشانی) تدریس میکنم
و یکی از هدف های آیندم تدریس تو دانشگاه
انشاالله . . .
شما هم واسم دعا کنین

مهیا شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام دوست عزیز
خوبی؟
ممنون از اظهار لط سرشارت
واقعا سزاوار بهترینهایی
خسته نباشی
اون نظر هم تایید کن عزیز
ممنون که این روزا که نبودم و نیستنم پر از بغضی عمیق بود سر زدی
ممنون
(تندیس)

زهرا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://sabtozabt.blogsky.com

سلام .میدونی من النم رو بیشتر دوست دارم .فکر می کنم بچه بودم خیلی بچه بودم .تعطیل دیگه . الان همه چی می فهمم. از دنیا از امکاناتش از قشنگی هاش الان استفاده می کنم.اون موقع که هیچی حالیم نبوده. تازه همه اش وبال گردن بزگترها بودم. اینقدر من این حس استقلال و دوست دارم. اینکه باری به دوش بقیه نباشی .اینکه اینقدر بزرگ شده باشی از دنیا نیکو استفاده کنی.

بهر حال دیدگاه ها متفاوتند
یکی دوست داره بچه باشه
یکی دوست داره مثل شما . . .
اما من دوست دارم به دوران کودکیم برگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد